پس از پایان Suicide Squad: Kill the Justice League، منتظر محتوای زیادی باشید


بازیکنان پس از تکمیل کمپین Suicide Squad: Kill the Justice League به محتوای زیادی دسترسی خواهند داشت.

استودیوی Rocksteady به طرفداران یک تجربه داستانی غنی و مکانیک های همکاری هیجان انگیز در Suicide Squad: Kill the Justice League را نوید می دهد. اخیرا Axel Rideby کارگردان این بازی Luther-Shooter جزئیات جدیدی از محتوای End Game در Discord فاش کرده است:

تیم توسعه قصد دارد به بازیکنان کنترلی بر ارتقای شخصیت، ناوبری، استعدادها، انواع دشمن، مکانیک ماموریت و انتخاب ساخت‌های سفارشی بدهد. برای غلبه بر چالش ها با افزایش سختی مبارزه، باید به طور مداوم بیلدهای جدیدی پیدا کنید. به همین دلیل است که در پایان بازی سه مجموعه Infamy خواهیم داشت که همگی حول محور شخصیت‌های نمادین دنیای DC متمرکز هستند. این شخصیت در زمان عرضه، Bane خواهد بود و مجموعه‌های Infamy او بر اساس روش‌های مختلفی برای تسلط بر دشمنان و مهار هرج و مرج دنیای بازی است.

به نظر می‌رسد که ست‌های Infamy عملکردی مشابه با مجموعه‌های Gear از Diablo 3 یا The Division دارند و بازیکنان می‌توانند با تکمیل هر یک، با قدرت‌های ارزشمندی پاداش بگیرند. برای مثال می توانید از Diablo Blaze برای سوزاندن تمام دشمنان در شعاع 30 متری استفاده کنید. کارگردان فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League درباره محتوای آخر بازی با جزئیات بیشتری توضیح داد:

بازی هارلی کویین در فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League

“رویکرد ما به بازی ارائه دنیایی پر از هرج و مرج عظیم است و شما دائماً با میدان های جنگی در حال تغییر روبرو هستید که در آن اتفاقات غیرمنتظره رخ می دهد. گیم پلی دیوانه کننده و سریع است و ما عمداً این احساس را ایجاد کردیم که Suicide Squad است. همیشه در میانه محاصره و هرج و مرج می خواهیم بازیکنان آنقدر بر مکانیک بازی مسلط شوند که از هرج و مرج میدان نبرد به عنوان نقطه قوت خود استفاده کنند در واقع بازیکنان باید بتوانند با تسلط بر بازی از تمام نقشه های Brainiac علیه او استفاده کنند. .

بخوانید  طرفداران اسکایریم باید از بازی‌های نقش‌آفرینی رومیزی The Elder Scrolls دیدن کنند

محتوای نهایی بازی شامل ماموریت ها و چالش های قابل پیش بینی برای بازیکنان خواهد بود. زیرا این محتوا بر اساس همان ماموریت های کمپین معمولی طراحی شده است. با این حال، برنامه و استراتژی Brainiac با پیشرفت بازیکن در داستان تکامل می یابد. برای اینکه این شرور قدرت نیروهای خود را در طول بازی افزایش دهد و از استراتژی های جدید استفاده کند، بنابراین بازیکن باید ساختار و سبک مبارزه خود را با ساختارهای حمله جدید دشمنان تطبیق دهد.

مبارزه Deadshot با دشمنان در Suicide Squad: Kill the Justice League

رایدبی گفت: «برخی از این مأموریت‌ها تحت شاخه Incursion قرار می‌گیرند، جایی که اعضای جوخه انتحاری تحت حفاظت یک سپر شکننده پرومتیوم وارد قلمرو Brainiac می‌شوند و باید با موج بزرگی از دشمنان مبارزه کنند تا در نهایت به متروپلیس بازگردند.» ماموریت های بعد از بازی برای پیدا کردن علاوه بر این، ماموریت‌های بزرگتر Killing Time برای بازیکنان در دسترس است، که در آن جوخه انتحاری باید با ارتش Brainiac مبارزه کند و به کشتن دشمنان ادامه دهد تا سپر Promethium را بازسازی کند و از اعضای تیم در برابر امواج Skullships محافظت کند.

با افزایش سختی بازی ماموریت ها، بازیکنان می توانند مجموعه های ارزشمند Infamy و آیتم های Notorious را به دست آورند. تلاش بازیکنان برای انجام ماموریت های پایانی در جدول امتیازات آنلاین ثبت می شود، بنابراین بازیکنان می توانند به صورت انفرادی یا در گروه های دو، سه یا چهار نفره در رقابت دوستانه با سایر تیم ها در سراسر جهان رقابت کنند. تابلوهای امتیازات مکان های خوبی برای یادگیری نحوه ساخت بیلدهای مختلف خواهند بود.”

بخوانید  فناوری FSR 3.1 به ایکس باکس سری ایکس می‌آید؟

Suicide Squad: Kill the Justice League در 13 بهمن (2 فوریه) روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد. خریداران نسخه لوکس می توانند سه روز زودتر بازی را شروع کنند و جوایز مختلفی دریافت خواهند کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر