وضعیت پلی استیشن برای این هفته تایید شد

سونی تایید کرده است که نمایشگاه PlayStation State of Play در این هفته، 30 می، برگزار می شود و جزئیات بیشتری را در مورد 14 بازی PS5 و PSVR 2 به نمایش می گذارد کانال های یوتیوب، توییچ و تیک تاک. شرکت پلی استیشن اضافه کرد که این رویداد بیش از 30 دقیقه طول خواهد کشید.

این اولین وضعیت بازی سونی از ژانویه است، و این رویداد عمدتاً بر روی بازی‌هایی متمرکز بود که در نیمه اول سال 2024 وارد بازار می‌شوند، مانند Rise of the Ronin و Stellar Blade. Death Stranding 2 هیدئو کوجیما نیز در کنار بازی معمایی جدید سازنده، Physint، هایلایت شد. کوجیما که به‌عنوان یک بازی اکشن جاسوسی توصیف می‌شود، گفت که Physint با استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای کمک به او برای ایجاد تجربه‌ای ترکیبی از بازی و فیلم، شاهد بازگشت او به ریشه‌های Metal Gear Solid خود خواهد بود.

State of Play در یک زمان بسیار شلوغ در تقویم بازی می آید. در حالی که بازی‌های پرمخاطب زیادی در ماه ژوئن منتشر نمی‌شوند، این ماه مملو از رویدادهای نمایشی فراوانی است، مانند Summer Game Fest 2024، نمایشگاه Xbox Games، و یک نینتندو دایرکت جدید در میان بسیاری از بازی‌های پخش زنده دیگر.

جالب اینجاست که سونی یکی از شرکای تایید شده جشنواره بازی تابستانی است، اما هنوز نشان نداده است که چقدر درگیر این برنامه سالانه به میزبانی جف کیلی است.

بخوانید  پیش خرید Assassin's Creed Mirage - یک گیفت کارت رایگان 10 دلاری در بهترین خرید دریافت کنید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر