واکنش بازیکن Steam به The Day Before بسیار منفی بود


بازی The Day Before پس از انتشار در استیم با واکنش شدید بازیکنان روبرو شد.

آخرین خبر حاکی از آن است که بازی The Day Before بلافاصله پس از انتشار با موج عظیمی از انتقادات و واکنش های شدید بازیکنان روبرو شد و حتی برخی از خریداران آن را یک کلاهبرداری عظیم توصیف می کنند. این بازی در سال 2021 معرفی شد و به گفته سازنده 5 سال است که در حال توسعه است. از آنجایی که نمایش های اولیه The Day Before نوید کار با کیفیت بالا را می داد، بسیاری از مخاطبان شروع به زیر سوال بردن سازندگان بازی کردند.

زیرا اعضای این تیم افراد چندان شناخته شده ای در صنعت بازی نبودند و در گذشته تنها چند بازی کوچک ساخته بودند که در نهایت لغو شدند. با این حال، ایده ساخت یک بازی زامبی جهان باز و بقا محور با الهام از The Division یا The Last of Us می تواند برای طرفداران این سبک هیجان انگیز باشد، اما متاسفانه به نظر می رسد محصول نهایی با آنچه که وعده داده شده بود فاصله زیادی دارد. . سازندگان.

بازی The Day Before بالاخره پس از چندین تاخیر و عوارض عجیب منتشر شد. اگرچه این بازی می تواند تا حدی مخاطبان را سرگرم کند، اما به اندازه ای که در تبلیغات خود وعده داده بود، عمل نمی کند. بسیاری از خریداران این بازی را یک کلاهبرداری آشکار توصیف کرده اند که هیچ یک از ویژگی های تبلیغ شده را شامل نمی شود. برخی از بازیکنان می گویند که The Day Before به هیچ وجه یک بازی بقا در جهان باز نیست، بلکه یک تیرانداز اکتشافی شبیه به بازی Escape from Tarkov است.

بخوانید  طرفداران زلدا پس از تریلر جدید Tears Of The Kingdom، Hope Dungeons بازگشته اند

در بازی آخرالزمانی The Day Before با زامبی ها مبارزه کنید

بازخورد بازیکنان نشان می دهد که دنیای خالی بازی محتوای کمی دارد و بیشتر مناطق آن عاری از زامبی هستند یا احتمالاً حضور چند زامبی را در خود جای داده اند که کشتن آن کار بسیار ساده و چالش برانگیزی خواهد بود. علاوه بر این، سیستم مبارزه ای بازی لذت بخش نیست و در کل گیم پلی بازی تعریف چندانی ندارد. به نظر می رسد با وجود اطلاع رسانی پر بودن سرورها، بازیکنان زیادی در دنیای این بازی وجود ندارد.

در یک یادداشت جالب، به نظر می رسد که تیم FNTASTIC تریلرهای اولیه فیلم The Day Before را از کانال خود حذف کرده است. اگرچه این ویدیوها در کانال های رسانه ای دیگر از جمله IGN در دسترس هستند، اما این اقدام سازنده پس از انتشار بازی تعجب آور است. با توجه به اینکه بازخورد این بازی در استیم بسیار منفی است، سازندگان احتمالاً در آینده نزدیک در رساندن بازی به چشم‌اندازی که وعده داده بودند ناکام خواهند بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر