هر لایه گیم پس به چه محتوای Black Ops 6 دسترسی دارد؟

Call of Duty Black Ops 6 در روز اول انتشار به Game Pass اضافه خواهد شد. اما محتوای موجود برای مشترکین به سطح عضویت آنها بستگی دارد.

مایکروسافت تایید کرده است که Black Ops 6 در 25 اکتبر 2024 (4 نوامبر 1403) برای Xbox One و Xbox Series منتشر خواهد شد. این بازی برای ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی منتشر خواهد شد. اکتیویژن اخیراً محتوای Black Ops 6 را معرفی کرده است که می‌توانید با خرید هر لایه Game Pass به آن دسترسی داشته باشید.

اعضای PC Game Pass Ultimate و Game Pass به کمپین Black Ops 6 و همچنین حالت های چند نفره آنلاین و زامبی دسترسی کامل دارند. فقط مشترکین کنسول Gamepass به کمپین بازی دسترسی خواهند داشت. زیرا برای دسترسی به بازی‌های آنلاین و بازی‌های چندنفره روی کنسول، به اشتراک Game Pass نیاز دارید. در اینجا بیانیه Activision در این مورد به طور کامل آمده است:

  • بازی Ultimate Pass: این سطح بیشترین انعطاف را دارد. زیرا به شما امکان می دهد کمپین Black Ops 6 و همچنین حالت های چند نفره آنلاین و زامبی ها را روی کنسول ایکس باکس و رایانه شخصی بازی کنید. مشترکین Game Pass Ultimate به باندل Digital Cross-Gen در کنسول های ایکس باکس و نسخه استاندارد در فروشگاه مایکروسافت دسترسی خواهند داشت.
  • GamePass برای کامپیوتر: کمپین Black Ops 6 به همراه حالت های چند نفره آنلاین و زامبی را در رایانه شخصی خود بازی کنید. مشترکین Game Pass در رایانه شخصی به نسخه استاندارد بازی در فروشگاه مایکروسافت دسترسی خواهند داشت.
  • کنسول بازی آرکید: می توانید کمپین Black Ops 6 را در ایکس باکس خود تجربه کنید. برای اجرای حالت های چند نفره و زامبی آنلاین در کنسول های ایکس باکس، باید دسترسی به آنها را جداگانه خریداری کنید. مشترکین کنسول Gamepass باید برای دسترسی به این حالت ها به سطح Ultimate ارتقا دهند یا علاوه بر اشتراک کنسول، سطح Gamepass Core را جداگانه خریداری کنند. مشترکین کنسول Game Pass به باندل Digital Cross-Gen در کنسول های ایکس باکس دسترسی خواهند داشت.
  • پاس اصلی بازی: دارندگان اشتراک کنسول می توانند با خرید این ردیف به حالت های آنلاین Black Ops 6 (چند نفره و زامبی) روی کنسول های Xbox دسترسی داشته باشند. اما شما را واجد شرایط دسترسی به بازی کامل نمی کند. همچنین توجه داشته باشید که تمامی ویژگی های Gamepass Cor در سطح نهایی گنجانده شده است.
بخوانید  هنر بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon فاش شد

بازیکنانی که قبل از تاریخ انتشار بازی یکی از سه لایه را برای کنسول، رایانه شخصی یا تعاونی خریداری کنند، به دو جایزه پیش خرید دسترسی خواهند داشت: Woods Operator Pack و نسخه بتا اولیه بازی. مشترکین در این سطوح نیز می توانند با پرداخت 30 دلار بازی خود را به نسخه Vault ارتقا دهند. این نسخه شامل موارد زیر خواهد بود:

  • بسته شکارچی در مقابل استالکر اپراتورها
  • مجموعه سلاح های Mastercraft
  • محصول محبوب GobbleGum
  • فصل اول بازی Black Cell نام دارد

برای اطلاعات بیشتر در آینده با یک گیمر همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر