هارادا، کارگردان Tekken می‌خواهد داستان پشت مبارزات خانه وافل را بداند

رئیس و کارگردان بازی Tekken کاتسوهیرو هارادا بار دیگر از بسیاری از دنبال کنندگان خود اطلاعاتی در مورد رستوران های مرموز صبحانه می خواهد که در جنوب آمریکا پر از زباله هستند و به نظر می رسد فرهنگ عجیبی برای خود دارند. او البته به خانه وافل اشاره می کند.

هارادا پاسخی طولانی به ویدئویی که به نظر می‌رسد نشان می‌دهد درگیری با صدای بلند در خانه وافل رخ می‌دهد، توییت کرد. در آن، او سوالات مبرم زیادی از جمله: “چرا دعواهای این چنینی بین سرورها و مشتریان در این رستوران اتفاق می افتد؟” او خاطرنشان می‌کند که هرگز در سفرهای جهانی‌اش «پرواز بشقاب‌ها و صندلی‌ها» را ندیده است و این توضیح را رد می‌کند که خدمات 24 ساعته رستوران‌ها و شهرت آن برای مشتریان افراد مست باعث این نوع درگیری‌ها می‌شود. او با یک نتیجه گیری صریح پایان می دهد: «من باید درباره جامعه آمریکا بیشتر بیاموزم. »

این اولین باری نیست که هارادا به زنجیره محبوب صبحانه ابراز علاقه می کند. در ماه مارس، یکی از طرفداران از هارادا خواست تا Waffle House را به عنوان یک سطح در Tekken اضافه کند، که باعث شد کارگردان به طور عمومی این سوال را مطرح کند که چرا مردم مدام از او در مورد آن سوال می‌پرسند. او سپس اساساً از حامیانش خواست که داستان خانه وافل را تعریف کنند و گفت: “لطفاً حتماً مبنای درخواست را توضیح دهید، از جمله داستان اصلی، تاریخچه و زمینه.” هیچ یک از ما نمی خواهیم این مرد را ناامید کنیم، پس بیایید امیدوار باشیم که کسی به جای او بیاید.

بخوانید  بازیگران جدیدی به فصل سوم ریچر اضافه شدند

Tekken اولین فرنچایز بازی نخواهد بود که یک Waffle House قابل بازی اضافه می کند، همانطور که Halo Infinite از طریق حالت Forge خود در اواخر سال 2022 انجام داد. علاوه بر این، Tekken 8 همچنان از فروش بالایی برخوردار بود و در رتبه هفدهم بهترین فروش ها قرار گرفت. بازی در ماه آوریل در ایالات متحده

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر