نیل دراکمن: نقل قول از من اشتباه بود

نیل دراکمن، مدیر خلاق The Last of Us می گوید که نقل قول های منتسب به او که چند روز پیش سونی منتشر کرد، با گفته های او متفاوت است.

اوایل این هفته، سونی مصاحبه‌ای با رئیس Naughty Dog منتشر کرد که در آن به نقل از او گفته شد که بازی بعدی این استودیو می‌تواند دنیای بازی‌های ویدیویی را متحول کند. ولی، نیل دراکمن او روز جمعه در شبکه های اجتماعی مدعی شد که هرگز چنین اظهارنظری نکرده است.

او همان سخنان خود را با هواداران به اشتراک گذاشت. همانطور که متوجه شدیم، نسخه موجود در وب سایت سونی به طور قابل توجهی اصلاح شده است. اگرچه شرکت‌ها معمولاً پیام را برای شفاف‌تر و کوتاه‌تر کردن آن ویرایش می‌کنند، چنین تغییری کمی عجیب به نظر می‌رسد. زیرا مفهومی کاملاً جدید ایجاد کرد.

دراکمن در آخرین توییت خود نوشت: «متاسفانه “هنگام ویرایش پاسخ هایم به سوالاتی که در مصاحبه اخیرم با سونی پرسیده شد، برخی از اهداف من به درستی از جملات منتقل نشدند.” سال گذشته اعلام شد که بازی‌های Naughty Dog نزدیک‌تر به تاریخ عرضه‌شان معرفی می‌شوند. زیرا تشخیص زودهنگام آن باعث می شود کارمندان نتوانند بین زندگی شخصی و کاری خود تعادل برقرار کنند.

نیل دراکمن با اذعان به تقاضای طرفداران برای The Last of Us Part 3، اخیرا تایید کرد که مفهومی برای سومین بازی در ذهن دارد و معتقد است داستان این سریال پتانسیل یک فصل دیگر را دارد. او چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد از ساخت بازی های پرفروش دور شود.

با این توضیحات نظر شما در مورد کاربران یک گیمر چیست؟

بخوانید  مایکروسافت و سونی به توافق بر سر شرایط قرارداد Call Of Duty نزدیک نیستند - گزارش

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر