نیل دراکمن درباره Naughty Dog می گوید: «ما برای همیشه آخرین نفر در استودیو نخواهیم بود.

نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog درباره برنامه‌های آینده سازنده صحبت کرد و گفت که این شرکت احتمالاً در آینده چیزی خارج از جهان Last of Us ایجاد خواهد کرد. دراکمن در صحبت با لس آنجلس تایمز مجدداً تأیید کرد که Naughty Dog چندین پروژه انفرادی در دست ساخت دارد و اگرچه The Last of Us: Part III ممکن است یکی از آنها باشد، بازی‌های دیگری خارج از این جهان وجود خواهند داشت.

او گفت: “به شما قول می دهم، ما برای همیشه استودیوی The Last of Us نخواهیم بود.”

در حال پخش: The Last of Us Part II Remastered – Features Trailer

پس از اینکه Naughty Dog در سال 2023 بازی The Last of Us Online را لغو کرد، سازنده تایید کرد که چندین بازی تک نفره در دست توسعه دارد. این بازی ها اعلام نشده باقی می مانند، اما دراکمن قویاً پیشنهاد کرد که یکی از آنها The Last of Us: Part III باشد.

او در نظرات منتشر شده در سال 2024 گفت: “می‌پرسیدم: آیا مفهومی در آنجا (برای The Last of Us 3) وجود دارد؟ سال‌هاست که نمی‌توانم آن مفهوم را پیدا کنم. اما اخیراً این موضوع تغییر کرده است.” من داستانی ندارم، اما من این مفهوم را دارم که برای من به اندازه 1 هیجان انگیز است، به همان اندازه که 2 است. فصلی از این داستان

گذشته از ورود دیگری به سری The Last of Us، آیا Naughty Dog می تواند به سری Uncharted بازگردد؟ همانطور که Naughty Dog گفته است، امید خود را از دست ندهید، این فرنچایز “تمام” شده است (البته تیم دیگری می تواند Uncharted 5 را بسازد).

دراکمن در حال نوشتن و کارگردانی یک بازی جدید است، اما او هنوز نمی تواند بگوید این بازی چیست. دراکمن در سال 2023 گفت: «می‌دانم که طرفداران واقعاً The Last of Us: Part III را می‌خواهند، من همیشه در مورد آن می‌شنوم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما در پروژه بعدی خود هستیم، تصمیم قبلاً گرفته شده است. نمی توانم بگویم چیست.

بخوانید  بررسی گوگل پیکسل 7 پرو؛ پرواز بر فراز اندروید خالص

برخی نیز بر این باورند که Naughty Dog برای بازی بعدی خود که می تواند یک IP جدید باشد، می تواند به یک سبک کاملاً جدید، فانتزی نگاه کند.

دراکمن اخیراً با محکوم کردن ویرایش مصاحبه ای که با شرکت خود انجام داده بود، تیتر خبرها شد. در حالی که سونی مصاحبه را از وب‌سایت خود حذف کرد، دراکمن پاسخ‌های خام و ویرایش نشده‌اش را به صورت آنلاین منتشر کرد که در آن می‌گوید در حال حاضر روی یک پروژه «رویایی» کار می‌کند. او گفت: شاید این هیجان انگیزترین پروژه ای باشد که تا به حال در مورد این پروژه داشته ام.

گزارش اخیر وضعیت بازی سونی حاوی هیچ جزئیاتی در مورد بازی های آینده Naughty Dog نیست. بسیاری انتظار دارند که سونی نمایشگاه پلی استیشن بعدی خود را در اواخر سال جاری برگزار کند و اگر این اتفاق بیفتد می تواند فرصتی برای Naughty Dog باشد تا پروژه جدیدی را معرفی کند، اما این فقط حدس و گمان است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر