نکات Frozen Flame: 9 راه برای زنده ماندن در این ترکیب Valheim و Breath of the Wild

در حالی که به زودی گزینه های درمانی بهتری مانند معجون های بهداشتی استاندارد و وعده های غذایی ساخته شده از گوشت حیوانات و اقلام علوفه ای در دسترس خواهند بود، اما در ابتدا به سختی می توان آنها را یافت. همانطور که در مورد مبارزه فکر می کنید، احتمالاً نیاز به بهبودی بیش از یک بار خواهید داشت. اینجاست که سیب بسیار مفید است. بعداً می‌توانید سیب‌ها را به کیک‌های میوه تبدیل کنید که پاداش‌های شفابخش زیادی را ارائه می‌کنند و می‌توان آن‌ها را در یک لحظه درست کرد.

4. طفره رفتن معمولا بهتر از مسدود کردن است

چابک باشید تا زنده بمانید.
چابک باشید تا زنده بمانید.

اگر فکر می کنید منطقه یا بخشی از نقشه وجود دارد که می توان در شعله یخ زده کاوش کرد، به احتمال زیاد همینطور است. از این نظر بسیار شبیه به زلدا است. بنابراین، اسرار نقشه را کشف کنید، زیرا تعداد زیادی از آنها وجود دارد. فقط بدانید که بازی خوشحال می‌شود که به شما اجازه می‌دهد در منطقه‌ای پرسه بزنید که تقریباً فوراً از آن پیشی گرفته‌اید، بنابراین در هر مبارزه‌ای فکر نکنید که می‌توانید پیروز شوید.

8. از حمله پرش بهره ببرید

حمله ویژه خود را شارژ کنید، سپس گروه کوچکی از دشمنان را در اوایل بازی از بین ببرید.
حمله ویژه خود را شارژ کنید، سپس گروه کوچکی از دشمنان را در اوایل بازی از بین ببرید.

Frozen Flame یک بازی ماجراجویی و بقای جدید است که بازیکنان را در دنیای در حال مرگ Dragons قرار می دهد. این بازی اکنون پس از یک دوره آزمایشی اخیر در دسترس کاربران ویندوز در Steam است. بازیکنان جدید به سرزمینی ناشناخته سوق داده خواهند شد، جایی که آنها اطلاعات کمی از جنگ و اکتشافات بازی دارند. اگرچه Frozen Flame آموزش هایی را در طول مسیر ارائه می دهد، یکی دو ساعت اول برای بازیکنانی که سعی در حرکت در مناظر دارند سخت خواهد بود. خوشبختانه ما 9 نکته مبتدی را برای بازیکنان گردآوری کرده ایم تا در شروع بازی احساس گمراهی نکنند. این نکات حاوی هیچ گونه اسپویلری در مورد کمپین بازی یا حلقه گیم پلی بازی نخواهد بود. با این حال، آنها به تازه کار برتری می دهند. بازیکنان به محض ورود به دنیای بقا.

1. از همان ابتدا تمام مواد کاردستی را جمع آوری کنید

بیرون آمدن از ناکجاآباد و خواستن برنده شدن، عنصر ویژه هر بازی بقای خوب است.
بیرون آمدن از ناکجاآباد و خواستن برنده شدن، عنصر ویژه هر بازی بقای خوب است.

یکی از بهترین بخش های هر بازی بقا، هیجان اکتشاف است. توسعه دهندگان این بازی ها به بازیکنان برای بیرون رفتن و کاوش کامل نقشه پاداش می دهند. Frozen Flame تفاوتی ندارد، زیرا رازهای پنهانی در همه جا وجود دارد. بیشتر اوقات، این اسرار به شکل صندوقچه گنج است که پاداش های متفاوتی را ارائه می دهد. یکی از رایج‌ترین جوایز سینه‌ها در شروع بازی، معجون‌های سلامتی است که در خرج کردن بسیار مفید است. با این حال، تکه‌هایی از تاریخ نیز وجود دارد که در سرتاسر جهان پنهان شده‌اند که پس‌زمینه جالبی را برای داستان بازی فراهم می‌کند.

بخوانید  PlayStation VR 2 به دست گیمرهای رایانه شخصی می رسد

اگر بخشی را می بینید که به نظر می رسد به شما کمک می کند، مانند مهارت فوق العاده پرش، اولین مهارت ها را در نزدیکی آن بخش باز کنید. باز کردن این مهارت‌های خاص به شما امکان دسترسی سریع‌تر به مهارت‌هایی را که واقعاً می‌خواهید، می‌دهد. این به شما این آزادی را می دهد که جهان را کشف کنید و هر طور که می خواهید بازی کنید. البته، اگر بیشتر بازیکنی با ذهن باز هستید، انتخاب مهارت ها از روی درخت ممکن است راه حلی باشد.

3. سیب دوست شماست

یک سیب در روز گرازها را دور نگه می دارد - یا حداقل می تواند آنها را از کشتن شما باز دارد.
یک سیب در روز گرازها را دور نگه می دارد – یا حداقل می تواند آنها را از کشتن شما باز دارد.

احتمالاً یکی از سخت‌ترین بخش‌های قسمت اول Frozen Flame، تلاش برای یافتن منابع کافی برای ساختن هر کاری است که می‌خواهید یا نیاز دارید انجام دهید. به عنوان مثال، یکی از اولین ماموریت ها به شما نیاز دارد که یک میز کار سنگی و کلنگ بسازید. با این حال، این نیاز به مقدار مناسبی از شاخه ها، کنده ها و سنگ دارد. در حالی که شاخه ها و کنده ها در منطقه شروع به راحتی قابل دسترسی هستند، یافتن سنگ سخت تر است.

به زبان ساده، لازم نیست اولین پناهگاه شما در Frozen Flame یک شاهکار باشد. شما مجبور نیستید ساعت ها وقت صرف کنید تا درختان را قطع کنید تا بتوانید قبل از اینکه واقعاً وارد داستان بازی شوید، یک شهرک عجیب و غریب بسازید. اولین پناهگاه شما باید چیزی ساده باشد که دارای سقف، چهار دیوار و تمام منابع مورد نیاز شما باشد، مانند یک میز کار، آتش سوزی و غیره اساساً، شما به وضعیت پناهگاه خود نیاز دارید تا به شما بگوید امن و گرم هستید. نگه داشتن سقف بالای سر – به معنای واقعی کلمه – از آسیب دیدن کیسه خواب شما در اثر فرسودگی و پارگی جلوگیری می کند.

بعداً شانس زیادی برای ایجاد یک پناهگاه بزرگ و پیچیده خواهید داشت. با این حال، در چند ساعت اول، روی کاوش در نقشه، جمع‌آوری منابع، تکمیل ماموریت‌ها و بالا بردن سطح در پناهگاه ساده خود تمرکز کنید.

در طول 20 دقیقه اول یا بیشتر، شما در Frozen Flame سطح می شوید و به یک محراب دعوت می شوید، جایی که می توانید به درخت مهارت شخصیت خود دسترسی داشته باشید. ده ها مهارت و ارتقا وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما در ابتدا فقط به تعداد کمی محدود خواهید شد. قبل از اینکه شروع به انتخاب مهارت‌های تصادفی کنید که به نظر مفید هستند، درخت مهارت را عمیقاً بررسی کنید. این مهم است زیرا می خواهید ببینید کدام مهارت ها بیشتر مورد علاقه شما هستند.

بخوانید  پیوستن به بازیگر «خرس» در فیلم «تندربولتس» مارول

همه این منابع در ساختن سرپناه و همچنین بقای ساده شما در جهان نقش دارند. در نهایت می توانید بیش از حد به هم ریخته و آهسته حرکت کنید، اما قبل از آن باید اولین وسایل بقای خود را بسازید.

2. مهارت های مناسب برای سبک بازی خود را باز کنید

سه سبک اصلی بازی در ابتدا موجود است، اما بعداً تفاوت های ظریف بیشتری خواهید یافت.
سه سبک اصلی بازی در ابتدا موجود است، اما بعداً تفاوت های ظریف بیشتری خواهید یافت.

البته این تنها در صورتی است که در مناطق جنگلی به دنبال آن باشید. در قسمت های صخره ای نقشه به وفور سنگ وجود دارد. همین امر در مورد اکثر منابع در Frozen Flame نیز صدق می کند. اگر فکر می کنید یک منبع باید در یک مکان خاص باشد، احتمالاً آنجاست.

6. به وزن خود و قدرت سلاح خود توجه کنید

تعمیر همیشه ارزان تر از ساختن جدید است.
تعمیر همیشه ارزان تر از ساختن جدید است.

با بازگشت به اولین نکته در لیست ما، به خصوص می خواهید سیب ها را در قسمت های اولیه Frozen Flame جمع آوری کنید. نه تنها سیب به تنهایی منبعی از شفا را به شما می دهد (3 امتیاز به ازای هر سیب)، بلکه به شما امکان می دهد بعداً اقلام درمانی قوی تری بسازید. حتی اگر برای سه نقطه شفای آنها فقط سیب اضافی داشته باشید، بهتر از نداشتن چیزی است.

مانند هر بازی بقا، آیتم‌های کاردستی شما ضروری هستند، به خصوص زمانی که تازه شروع به کار کرده‌اید. Frozen Flame فرقی نمی کند و منابع زیادی برای اولین قسمت بازی آماده شده است. در حالی که نمی خواهید زیاده روی کنید، ضروری است که تمام منابعی را که در طول تکمیل فرآیند می بینید جمع آوری کنید. اولین ماموریت ها خواه شاخه، سنگ، سیب یا هر چیز دیگری باشد، اگر فقط در حال عبور هستید، می خواهید آنها را بردارید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

از آنجایی که Frozen Flame یک بازی بقا است، بازیکنان باید موجودی خود را کاملاً مدیریت کنند. این شامل اطمینان از اینکه از وزن بار معینی تجاوز نمی کنید و اسلحه ها و ابزارهای خود را با فرسودگی جایگزین می کنید. در حالی که راه‌هایی برای بهبود وزن و قدرت سلاح‌های شما وجود دارد، اما برای قسمت اول بازی آزاردهنده‌ای خواهد بود. برای مرجع، می‌توانید مهارت‌ها و گزینه‌های لباس را برای افزایش وزن بیشتر یاد بگیرید و با منابع مناسب بتوانید سلاح‌ها را تعمیر کنید. . اگر موجودی خود را باز کنید، می توانید “حداکثر وزن” فعلی خود را مشاهده کنید و می توانید قدرت فعلی یک سلاح را با شناور کردن روی آن در موجودی مشاهده کنید. حتما قبل از شکستن یک اسلحه را تعمیر کنید، زیرا تعمیر آن همیشه ارزان تر از ساختن چیزی از ابتدا است.

بخوانید  ۲۰ سلاح مرگبار انیمه که باید بشناسید!! | از اژدها کش تا بادبزن تنگو

7. هر گوشه و کناری را کاوش کنید

دنیا مال شماست که باید کشف کنید.
دنیا مال شماست که باید کشف کنید.

در طول چند مبارزات اول خود در Frozen Flame، احتمالاً تبر خود را تکان می دهید، طفره می روید و سعی می کنید از خود برخورد جان سالم به در ببرید. اگر به دنبال راهی برای تقویت مبارزات و پایان سریعتر مبارزه هستید، حمله پرش را امتحان کنید. این کار با پریدن به هوا و سپس فشار دادن دکمه حمله یک‌متر بالاتر از نوار استقامت شما پر می‌شود و خیلی سریع پر می‌شود، که شگفت‌انگیز خوبی است. شخصیت شما تبر خود را به سمت زمین می چرخاند و آسیب بیشتری نسبت به یک حمله استاندارد وارد می کند. حمله پرش در حالی که تغییر دهنده بازی نیست، در نهایت به شما این امکان را می دهد که یک ضربه مرگبار وارد کنید که می تواند زندگی شما را نجات دهد.

9. اولین پناهگاه خود را بسازید

خانه خود را از همان ابتدا به خانه تبدیل کنید و به سرعت از مزایای آن بهره مند خواهید شد.
خانه خود را از همان ابتدا به خانه تبدیل کنید و به سرعت از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

در مورد درک مبارزه صحبت می کنیم، دکمه جاخالی باید حرکت شما در Frozen Flame باشد. در حالی که اولین غریزه شما ممکن است فقط این باشد که به سمت دشمنان بدوید و تبر خود را بارها و بارها بچرخانید، بدون هیچ زرهی هنوز، فقط می خواهید کشته شوید. دکمه جاخالی شما یک مانور بسیار قدرتمند است که استفاده از آن را فراموش نکنید. شما می توانید با استفاده از کلید میانبر اختصاصی یا با فشار دادن کلید فاصله و حرکت ماوس خود در جهت مورد نظر طفره بروید.

در هر صورت، به سرعت متوجه خواهید شد که طفره رفتن در Frozen Flame چقدر قوی است. شما می توانید تقریباً از هرگونه حمله دشمن در شروع بازی فقط با طفره رفتن جلوگیری کنید. به نوار استقامت سبز توجه کنید، زیرا دور زدن زهکشی بسیار سریع متر می شود.

5. به دنبال منابعی بگردید که به احتمال زیاد در آنجا هستند

هنگام جستجوی غذا از عقل سلیم استفاده کنید و احتمالاً جیب خود را با آنچه نیاز دارید پر خواهید کرد.
هنگام جستجوی غذا از عقل سلیم استفاده کنید و احتمالاً جیب خود را با آنچه نیاز دارید پر خواهید کرد.
تحریریه مجله بازی یک گیمر