پیوستن به بازیگر «خرس» در فیلم «تندربولتس» مارول

مارول استودیو Thunderbolts را می‌سازد که قرار است فاز پنجم دنیای سینمایی مارول را به پایان برساند. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این فیلم اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که ایو ادابیری بازیگر The Bear برای ایفای نقشی مرموز و نامعلوم به جمع بازیگران فیلم Thunderbolts اضافه شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد نقش احتمالی ادبیری که به تازگی در سریال خرس بازی می کرد در دسترس نیست.

ژاک شرایر وی با تجربه کارگردانی فیلم Robot & Frank و فیلم Paper Towns کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. وی همچنین مسئولیت نگارش فیلمنامه فیلم صاعقه را بر عهده دارد. اریک پیرسون با داستان فیلمنامه نویسی از Black Widow، Thor: Ragnarok و Godzilla vs. کنگ خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره تاریخچه و رویدادهای Thunderbolts در دسترس نیست. فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل تابستان آینده آغاز خواهد شد.

آیو آدابیری در نقش سرآشپز جدید به نام سیدنی در فیلم The Bear

فلورانس پوگ در نقش یلنا بلوا، سباستین استن مانند باکی بارنز با نام مستعار سرباز زمستانی، راسل سفید به عنوان جان واکر با نام مستعار مامور ایالات متحده، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکف با نام مستعار Red Guardian، هانا جان کامن به عنوان یک روح، اولگا کوریلنکو در نقش مدیر پروژه و جولیا لوئیس دریفوس به عنوان والنتینا، اعضای گروه Thunderbolts را تشکیل می دهند. علاوه بر این، هریسون فورد در این فیلم نقش ژنرال تاندربولت راس را بازی خواهد کرد، او در واقع جایگزین ویلیام هرت فقید شده است.

بخوانید  اشاره احتمالی اسکار آیزاک به نزدیک بودن تایید ساخت فصل دوم سریال Moon Knight

Thunderbolts برای 26 ژوئیه 2024 در نظر گرفته شده است. ادبیری علاوه بر سریال The Bear، سابقه بازیگری و نویسندگی در انیمیشن Big Mouth، مجموعه Dickinson و در فیلم How It Ends و فیلم Hello, Goodbye, و ​​Everything In را دارد. بین. .

به تازگی استودیو مارول یک بازیگر دیگر را به فیلم Thunderbolts اضافه کرده است تا شاهد گسترش فهرست بازیگران این فیلم باشیم.