میراث هاگوارتز – نحوه استفاده از حالت عکس

یکی از ویژگی هایی که از زمان راه اندازی میراث هاگوارتز از جامعه درخواست شده است حالت عکس است. توانایی ثبت تصاویر منحصربه‌فرد از شخصیت‌ها، مکان‌ها یا صحنه‌ها بخش ارزشمندی از تجربه بازی در دنیای باز است. در حالی که بسیاری از طرفداران فکر می کردند که ایده حالت عکس در هاگوارتز Legacy مرده است، به روز رسانی تابستان اخیر آن را تغییر داد.

آپدیت تابستانی، محتویات زیادی را به بازی معرفی کرد، از جمله حالت عکس مورد انتظار. اکنون می توانید اسکرین شات های حرفه ای در بازی بگیرید و آنها را با جهان به اشتراک بگذارید، اما ابتدا باید نحوه دسترسی و استفاده از حالت عکس را بدانید.

دسترسی به حالت عکس در میراث هاگوارتز

قبل از شروع عکس گرفتن، باید یک شرط را رعایت کنید. حالت عکس فقط پس از تکمیل ماموریت اصلی که در آن قفل راهنمای میدانی را باز می‌کنید در دسترس است. پس از تکمیل این ماموریت، که در حدود یک ساعت اولیه از میراث هاگوارتز اتفاق می افتد، می توانید از حالت عکس استفاده کنید.

برای انجام این کار، “Esc” را در صفحه کلید یا “Options/Start” را در کنترلر فشار دهید. این شما را به منوی اصلی می برد که در آن می توانید Gear، Settings و سایر منوها را انتخاب کنید. با این حال، لازم نیست روی یک منو کلیک کنید. در عوض، به گوشه سمت راست پایین صفحه نگاه کنید و متن “Enter photo mode” را پیدا کنید. در کنار این متن دکمه ای وجود دارد که برای وارد شدن به حالت عکس باید روی آن کلیک کنید. برای من، روی صفحه کلید، دکمه پیش فرض “K” بود.

بخوانید  کتاب هنر Lies Of P بهترین جلدی را که روی کتاب پینوکیو دیده‌ایم دارد
شرحی ارائه نشده است

هنگامی که در حالت عکس قرار گرفتید، چندین گزینه مختلف برای سرهم بندی دارید. می توانید شیب، عمق میدان، نوردهی، کنتراست، اشباع و سایر گزینه های تصویر را تنظیم کنید. شما همچنین می توانید یک فصل خاص (بهار، تابستان، پاییز، زمستان) را انتخاب کنید، یک فیلتر جدید اضافه کنید و حتی زمان روز را تغییر دهید. با این حال، تغییر زمان، زمان بازی را تغییر نمی دهد. این فقط روی حالت عکس تاثیر می گذارد.

شاید جذاب ترین گزینه Photo Mode تغییر ژست شخصیت شما باشد. شما می توانید از بین چندین حالت مختلف، از جمله ایستاده، نشسته، تحریک آمیز و غیره انتخاب کنید. اگر اصلاً نمی خواهید شخصیت خود را در تصویر قرار دهید، می توانید آن را نیز به طور کامل حذف کنید. همچنین این امکان وجود دارد که با استفاده از ماوس و کیبورد یا جوی استیک های کنترل، شخصیت خود را بزرگنمایی کنید.

وقتی برای عکس گرفتن آماده شدید، به پایین صفحه نگاه کنید تا گزینه «Toggle UI» را پیدا کنید. برای حذف همه منوها و متن روی صفحه، روی دکمه کنار Toggle UI ضربه بزنید. سپس، عکس‌های خود را بگیرید، دکمه Toggle را در رابط کاربری فشار دهید، سپس Esc/Options را نگه دارید تا به منوی اصلی Hogwarts Legacy بازگردید.

با گذشت زمان، توسعه‌دهندگان ممکن است ویژگی‌های جدیدی را به Photo Mode اضافه کنند، اما در حال حاضر یک افزوده قوی به هاگوارتز Legacy است. اگر علاقه مند به درگیر شدن با محتوای بیشتر Summer Update هستید، راهنمای جستجوی جدید Minding Your Own Business را بررسی کنید یا به همه چیزهای جدید در به روز رسانی نگاهی بیندازید.

بخوانید  فروش پلی استیشن 5 به 50 میلیون دستگاه رسید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر