موانا در اولین پوستر موآنا 2 برمی گردد. اولین کلیپ به زودی منتشر می شود

اولین پوستر انیمیشن Moana 2 منتشر شد و اولین تریلر آن نیز منتشر شد.

استودیوی انیمیشن دیزنی اولین پوستر فیلم مورد انتظار Moana 2 را منتشر کرده است و به لطف اعلام دیزنی، اولین تریلر امروز یا فردا (بسته به اختلاف زمانی) منتشر خواهد شد. همچنین دواین جانسون او با انتشار پیامی تایید کرد که ضبط دیالوگ هایش در نقش مائویی به پایان رسیده است. دیزنی از ماجراجویی جدید موانا و ماوی با شعار «اقیانوس فرا می خواند» استقبال کرد. در پوستر جذاب منتشر شده، موانا از دور دیده می شود در حالی که قلاب جادویی مائویی قسمت دوم این انیمیشن را تداعی می کند:

موانا پارو می زند و خدمه مائویی در اولین پوستر انیمیشن موانا 2

Moana 2 در ابتدا قرار بود به عنوان یک سریال دیزنی پلاس ساخته شود، اما لغو شد باب ایگر محبوبیت چشمگیر قسمت اول در دیزنی پلاس و کیفیت بالای پروژه جدید، مدیر عامل دیزنی طرح اصلی را به یک اکران انحصاری سینما تغییر داد. به تازگی مشخص شد که انیمیشن Moana در سال 2016 از 1 میلیارد ساعت پخش در دیزنی پلاس فراتر رفته و پربیننده ترین فیلم سال 2023 در بین تمام پلتفرم های استریم ایالات متحده بوده است.

Moana 2 داستان موزیکال Moana را ادامه خواهد داد که با Maui و گروهی از ملوانان کاملاً جدید و غیرعادی راهی سفر جدیدی می شود. موانا پس از دریافت یک پیام غیرمنتظره از اجداد کاوشگر خود، باید در سراسر اقیانوس به آب های خطرناک و گمشده سفر کند تا ماجراجویی جدیدی را تجربه کند که برخلاف آنچه قبلاً تجربه کرده است.

دیوید دریک جونیورطراح داستان و هنر با سابقه در دیزنی، سابقه کار بر روی انیمیشن Moana، انیمیشن رایا و آخرین اژدها و انیمیشن Encanto را در کارنامه کاری خود دارد و کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه انیمیشن Moana 2 را بر عهده گرفت. بازگشت نیز آلی کراوالیو برای صدای موانا دواین جانسون او صداپیشگی Maui در Moana 2 را تایید کرده است، اما اطلاعاتی در مورد صداپیشگان دیگر این انیمیشن وجود ندارد.

بخوانید  کجا می توان یک جعبه مقوایی در Fortnite برای Metal Gear Solid Quest پیدا کرد

انیمه Moana 2 برای اکران در تاریخ 7 نوامبر 1403 (27 نوامبر 2024) برنامه ریزی شده است. ابیگیل بارلو، امیلی بیر و اپتایا فوی هر کدام از آنها برنده یا نامزد دریافت جایزه گرمی شده اند و مسئولیت ساخت موسیقی متن و آهنگ های انیمیشن Moana 2 را بر عهده دارند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر