منتظر تجربه Fable و South of Midnight در پلی استیشن 5 نباشید

گزارشی که اخیرا توسط تام وارن منتشر شد نشان داد که احتمال عرضه Fable و South of Midnight برای پلی استیشن 5 بسیار کم است.

تاکنون جزئیات زیادی در مورد نمایش های آینده در نمایشگاه ایکس باکس گیم فاش شده است که از مهمترین آنها می توان به حضور بازی های انحصاری ایکس باکس مانند Gears 6، DOOM: The Dark Ages، Perfect Dark و Blue Dragon اشاره کرد. اکنون به نظر می رسد که دو انحصاری دیگر مایکروسافت در رویداد آتی فاش شده است.

تام وارن از The Verge در گزارشی جدید مدعی شده است که دو بازی Fable از Playground Games و South of Midnight از استودیوی Compulsion Games در نمایشگاه ایکس باکس گیمز قرار دارند. وارن همچنین گفت که این دو بازی قرار است در سال 2025 عرضه شوند و این خبر در این رویداد اعلام خواهد شد.

با توجه به رویکرد بی‌سابقه‌ای که مایکروسافت در عرضه انحصاری‌های Xbox روی پلتفرم‌های رقیب در پیش گرفته است، بسیاری از بازیکنان مشتاق کسب جزئیات درباره پلتفرم‌های مقصد آینده Fable و South of Midnight هستند. حالا وارن ادعا می کند که مایکروسافت هیچ برنامه ای برای عرضه این دو بازی و Gears 6 روی پلی استیشن 5 ندارد. از طرف دیگر، آخرین گزارش تام وارن حکایت از ساخت یک ریمستر جدید بازی Halo: Combat Evolved دارد که برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقد فیلم جنگ جهانی سوم سیدی بالاخره بهترین فیلمش را ساخت؟