منتظر انیمه Batman Ninja 2 باشید

برادران وارنر اعلام کرد قسمت دوم انیمه Batman Ninja با نام Batman Ninja vs. لیگ یاکوزا در حال تولید است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم که کمپانی برادران وارنر از ساخت قسمت دوم انیمه بتمن نینجا خبر داده است. برادران وارنر ژاپن در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که در حال حاضر دنباله ای برای این انیمیشن با عنوان Batman Ninja vs. لیگ یاکوزا (بتمن نینجا در مقابل کارتل مواد مخدر یاکوزا) هنوز مشخص نیست که بتمن نینجا 2 چه زمانی نمایش داده می شود، اما برادران وارنر لوگوی این انیمه را فاش کرده است.

لوگوی انیمه بتمن نینجا در مقابل.  لیگ یاکوزا

میزوزاکی پرش و شینجی تاکاگی Steering Wheel Batman Ninja vs. آنها یک لیگ یاکوزا در دست دارند و کازوکی ناکاشیما او فیلمنامه این انیمیشن را نوشته است. تاکاشی اوکازاکی وظیفه طراحی کاراکتر یوگو کانو آنها مسئولیت تولید موسیقی انیمه را بر عهده دارند. کویچی یامادرا او برای صداپیشگی شوالیه تاریکی برمی گردد. جزئیات داستان Batman Ninja 2 هنوز در دست نیست، اما اطلاعات بیشتری در Anime Expo 2024 فاش خواهد شد.

انیمه Batman Ninja به کارگردانی Jumpy Mizusaki در آوریل 2018 به صورت دیجیتالی در ایالات متحده منتشر شد. در خلاصه این انیمه می خوانیم: «بتمن به همراه متحدان و مخالفانش از شهر گاتهام امروزی به ژاپن فئودال فرستاده می شوند. ” کویچی یامادرا، واتارو تاکاگی، من کاکوما هستم، ریه کوگیمیا، هوچو اوتسوکا، تاکههیتو کویاسو، دایسوکه اونو، یوکی کاگه، آکیرا ایشیدا، کنگو کاوانیشی، جونیچی سوابه و آتسوکو تاناکا از جمله صداپیشگان انیمه بتمن، نینجاها بودند.

بخوانید  سونی احتمالا یک استودیوی جدید با سازندگان سابق Kalaf Duty ایجاد کرده است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر