مشخصات لپ تاپ Rog Ally X لو رفته است

طبق گفته Lorfete، کنسول قابل حمل Asus Rog Ally X نسبت به نسخه قبلی خود باتری و رم بهتری خواهد داشت.

در روز دوم ژوئن (13 ژوئن) شاهد عرضه Asus Rog Ally X، دنباله ای بر کنسول قابل حمل سال گذشته این شرکت خواهیم بود. کنسول اصلی رقیب خوبی برای Steam Deck ولوو بود، با این تفاوت که ویندوز 11 را اجرا می کند و می توانید بازی های بیشتری را روی آن روی کاغذ انجام دهید. اما این کنسول گران قیمت به دلیل مشکلاتی نتوانست جای پای خود را به دست آورد. اما به نظر می رسد این مشکلات در Rog Ally X برطرف شده است.

طبق آخرین اطلاعات فاش شده، Rog Ally عمر باتری یکی از بزرگترین نقاط ضعف Rog Ally بود و اجرای یک بازی پیشرفته در حالت توربو باعث شد باتری پس از تقریباً 40 دقیقه خالی شود. اکنون باتری 40 وات ساعتی با باتری 80 وات ساعتی جایگزین شده است.

و همچنین رم ایسوس 16 گیگابایت حذف شده و به جای آن 24 گیگابایت رم LPDDR5 در کنسول قرار داده شده است که عملکرد آن را بهبود می بخشد. به نظر می رسد پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme دست نخورده باقی مانده و صفحه نمایش لمسی که یکی از نقاط ضعف کنسول قبلی بود، بدون تغییر باقی مانده است. برخی تغییرات کوچک نیز اعمال شده است، مانند نرم کردن لبه های تیز و دکمه های لمسی در قسمت بیرونی کنترلر.

انتظار می رود ASUS ROG Ally X با قیمتی نزدیک به 800 دلار عرضه شود. اگر ایسوس واقعاً مشکلات نسخه قبلی را برطرف کند، می توان انتظار داشت که این کنسول جدید عملکرد خوبی داشته باشد و فروش خوبی داشته باشد.

بخوانید  در تریلر بسته الحاقی Burning Shores Horizon Forbidden West از آب به آسمان پرواز کنید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر