مراسم رونمایی گلکسی اس 24 را با زومیت تماشا کنید و جایزه بگیرید! [تمام شد]


گلکسی اس 24، پرچمدار سامسونگ برای سال 2024، بالاخره به اینجا رسید تا بهترین گوشی ها را تعیین کند. سه گوشی جدید سامسونگ که در رویداد Unpacked 2024 معرفی خواهند شد، تاکید خاصی بر هوش مصنوعی خواهند داشت.

در روزهای منتهی به رویداد Unpacked، سامسونگ تبلیغات عظیم Galaxy AI را در شهرهای بزرگ راه اندازی کرد تا ذهن کاربران را برای ورود به عصر “تلفن های هوش مصنوعی” آماده کند.

انتظار داریم که One UI 6.1 و نسل بعدی گلکسی بادز را در رویداد Galaxy Unpacked 2024 به اضافه گلکسی S24، Galaxy S24 Plus و Galaxy S24 Ultra رونمایی کنیم.

برخی از افشاگران احتمال رونمایی از حلقه هوشمند Galaxy Ring و هدست واقعیت مجازی سامسونگ را مطرح کرده اند، هرچند این محصولات دور از انتظار هستند.

مراسم Galaxy Unpacked 2024 امشب ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می شود، اما پخش زنده زومیت نیم ساعت قبل از مراسم آغاز می شود.

پخش زنده مراسم Galaxy Unpacked 2024 در YouTube

پوشش زنده زومیت شامل قرعه کشی دو گلکسی واچ 6 می باشد، برای شرکت در قرعه کشی، وارد پست Unpacked در اینستاگرام زومیت شوید و حداقل یک نفر را در قسمت نظرات ذکر کنید. همچنین باید صفحه اینستاگرام زومیت و صفحه اینستاگرام دیجی لند را دنبال کنید.

برای دسترسی به قیمت گوشی سامسونگ و قیمت سایر برندها می توانید به قسمت محصولات زومیت دسترسی داشته باشید. همچنین صفحه زومیت یوتیوب را برای دیدن جدیدترین ویدیوها دنبال کنید.



تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ویدیوی استاد نتفلیکس مشکلات همسر لئونارد برنشتاین را نشان می دهد