محصول رسمی Call Of Duty: Black Ops 6 اکنون در دسترس است

مجموعه ای از محصولات جدید Call of Duty: Black Ops 6 در آستانه انتشار آینده این بازی در اواخر سال جاری در دسترس هستند. این محصول دارای مجوز رسمی و به صورت آنلاین از فروشگاه کال آف دیوتی می باشد.

اکثر کالاهای جدید Black Ops 6 شامل لباس هایی با آثار هنری و نمادهای بازی هستند، مانند این تی شرت با شعار “حقیقت دروغ می گوید” و گرافیتی های کوه راشمور در پشت. این پیراهن از 30 دلار شروع می شود و در رنگ های سفید یا مشکی و در سایزهای مختلف، از سایز کوچک مردانه تا مردانه 4XL موجود است. همچنین می‌توانید تی‌شرت‌ها، هودی‌ها و کلاه‌های لوگوی Black Ops 6 را در رنگ‌ها و گزینه‌های اندازه‌های مختلف خریداری کنید.

آلبوم عکس

اگر می خواهید فضای زندگی یا امکانات شخصی خود را با عشق Black Ops 6 تزئین کنید، می توانید یک پوستر رسمی از هنر کلیدی بازی را با قیمت 20 دلار تهیه کنید. پوستر کاغذی دارای ابعاد 23.4 اینچ ارتفاع و 16.5 اینچ عرض است. همچنین یک برچسب وینیل چهار اینچی با قیمت 5 دلار و یک لیوان سرامیکی 13 اونسی به قیمت 15 دلار وجود دارد که هر دو دارای لوگوی بازی هستند، به فروشگاه رسمی Call of Duty بروید تا همه محصولات جدید Black Ops 6 را که اکنون در دسترس هستند، مشاهده کنید. موارد دیگر بر اساس دیگر عناوین Call of Duty.

محصولات مشتق شده Call of Duty: Black Ops 6

Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ 25 اکتبر برای رایانه های شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن عرضه می شود و در چندین نسخه فیزیکی و دیجیتالی در دسترس خواهد بود که هم اکنون برای پیش خرید در دسترس هستند. این بازی همچنین واجد شرایط تخفیف 50 درصدی Target در مدت زمان محدود B2G1 است که تا 15 ژوئن ادامه دارد.

بخوانید  ویدیوی جدید فیلم IF ملاقات بازیگران معروف سریال آفیس را نشان می دهد

بهترین معاملات بازی و فناوری این هفته

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر