محبوب ترین بازی های فروشگاه پلی استیشن در سال 2022

علاوه بر PS5، Modern Warfare 2 نیز در کنسول پلی استیشن 4 پیشتاز است. GTA 5 در رتبه دوم جدول PS4 و پس از آن Minecraft و FIFA 22 قرار دارند. نکته جالب توجه این است که God of War Ragnarok در رتبه پانزدهم قرار دارد. Gran Turismo 7 در رده بندی PS4 در رده نوزدهم قرار دارد و بعد از آن Horizon Forbidden West قرار دارد.

Fall Guys پر بارگیری ترین بازی رایگان در آمریکا و اروپا است و Fortnite در رتبه دوم قرار دارد. Call of Duty: Warzone/Warzone 2.0 نیز در رتبه بندی ایالات متحده سوم و در اروپا دوم است.

به نقل از وب سایت Sony Interactive Entertainment Inc.Call of Duty: Modern Warfare 2 از God of War Ragnarok و NBA 2K23 جلوتر است و بازی هایی مانند Elden Ring و Madden NFL 23 در صدر لیست بیشترین دانلود PS5 در ایالات متحده و کانادا در سال 2022 قرار دارند. اما در اروپا، FIFA 23 بیشترین آمار دانلود را دارد و به دنبال آن Modern Warfare 2، God of War و Elden Ring قرار دارند. GTA 5 ما هنوز بعد از این مسابقات شاهد آن هستیم.

بیشترین بازی های دانلود شده در فروشگاه پلی استیشن

Beat Saber و Job Simulator نیز در صدر جدول دانلود پلی استیشن VR قرار دارند قرارداد. Superhot VR نیز در رتبه سوم و Creed: Rise to Glory در هر دو منطقه مانند سال گذشته در رتبه چهارم قرار دارند.

Gran Turismo 7 به عنوان بازی اختصاصی جدید سونی از پرفروش ترین سری پلی استیشن در رتبه نهم آمریکا و کانادا و ششمین در اروپا قرار دارد. این زمانی است که Horizon Forbidden West در هر دو منطقه هشتم است.

بخوانید  Astarion and Baldur's Gate 3 Narrator در بیشتر بازی‌های D&D ظاهر می‌شود

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

سونی لیستی از پردانلودترین بازی های PS4 و PS5 در سال 2022 را منتشر کرده است که شامل بازی هایی مانند Modern Warfare 2 و God of War Ragnarok می شود. آنها بالاتر از دیگران هستند.