مجموعه‌های کمیک فیلم استودیو گیبلی برای پیش‌سفارش، از جمله Spirited Away

به نظر می رسد که فیلم های استودیو گیبلی نه تنها برای تماشای سرگرم کننده هستند، بلکه مطالب خواندنی عالی نیز دارند! پیش‌سفارش‌ها اکنون برای نسخه‌های یکپارچه کمیک‌های فیلم Spirited Away و Kiki’s Delivery Service وجود دارد. اینها در ابتدا به عنوان مجموعه ای از رمان های گرافیکی منتشر شدند و به سرعت در بین طرفداران استودیو فیلم انیمیشن محبوب شدند.

این روزها، مجلدهای تک اغلب تنها از طریق فروشندگان به صورت آنلاین یافت می شوند، اما همانطور که ممکن است تا کنون حدس زده باشید، آنها ارزان نیستند. این مجموعه های جدید روشی مقرون به صرفه برای به دست آوردن هر جلد در هر سری ارائه می دهند.

سرویس تحویل کیکی و Spirited Away
سرویس تحویل کیکی و Spirited Away

این رمان های گرافیکی قابل توجه هستند زیرا از سلول های انیمیشن اصلی فیلم برای تصویرسازی استفاده می کنند. همه آنها مرتب شده اند و دوباره قالب بندی شده اند تا شبیه به تابلوهای کمیک و مانگا به نظر برسند، و نتیجه به طرز شگفت انگیزی موثر است. Spirited Away در مجموع 864 صفحه دارد، در حالی که سرویس تحویل کیکی در مجموع 584 صفحه دارد.

برای هر کسی که عاشق کارگردانی هنری فیلم‌های استودیو گیبلی است، این یک راه عالی برای “مکث” یک فیلم است تا بتوانید روی جزئیات کوچک این داستان‌های انیمیشنی زیبا تمرکز کنید. Spirited Away احتمالاً شناخته‌شده‌ترین فیلم استودیو گیبلی در غرب است، در حالی که Kiki’s Delivery یک ماجراجویی فانتزی فوق‌العاده دیگر درباره یک جادوگر جوان است که در حال آموزش است.

اگر در آینده نسخه های همه کاره Howl’s Moving Castle و My Neighbor Totoro را ببینیم تعجب نخواهیم کرد. اگر بخواهید اکنون آنها را بررسی کنید، اینها به صورت مجزا در دسترس هستند، و قیمت های خرده فروشی هر کدام از حدود 10 دلار شروع می شود. با این حال، پیدا کردن هر جلد با قیمت مناسب همیشه آسان نیست.

بخوانید  واکنش منتقدان به فیلم Nope | جواب منفی
قلعه متحرک هاول و توتورو همسایه من
قلعه متحرک هاول و توتورو همسایه من

با بازگشت به منبع، هرگز نمی توانید با بلوری فیلم های استودیو گیبلی اشتباه کنید. شما تمام آثار هنری زیبا را در قالب متحرک خیره کننده، به علاوه چندین مورد اضافی برای همراهی با آن دریافت می کنید.

فیلم های استودیو گیبلی

معاملات کتاب از Studio Ghibli و Hayao Miyazaki

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر