مانگای Minecraft واقعی است و برای پیش‌سفارش در دسترس است

احتمالاً از قبل می‌دانید که Minecraft به زودی یک فیلم و برنامه تلویزیونی رسمی دریافت می‌کند، اما آیا می‌دانستید که در آینده نزدیک یک مانگا نیز خواهد بود؟ خب، از نظر فنی از قبل وجود دارد – مانگای Minecraft در ابتدا در سال 2020 در مجله CoroCoro عرضه شد، اما سرانجام سال آینده توسط VIZ Media به انگلیسی ترجمه خواهد شد.

پیش‌سفارش‌ها اکنون برای مانگای Minecraft وجود دارد – عبارتی که بسیاری از شما هرگز انتظار خواندن آن را نداشتید – و می‌توانید جلد اول آن را قبل از انتشار در 11 مارس 2025 با قیمت 12 دلار از طریق آمازون دریافت کنید.

نسخه ژاپنی Minecraft Vol.  1
نسخه ژاپنی Minecraft Vol. 1

بر اساس خلاصه رسمی، به نظر می رسد که مانگای Minecraft جذابیت اصلی نسخه بازی ویدیویی را دارد، با داستانی بزرگ و پرماجرا در مورد کاوش، ساخت و کشتن زامبی ها. در توضیحات آمده است: «زندگی صلح آمیز در یک شهر کاملاً ساخته شده، نیکو 10 ساله را دچار شرارت می کند. «سوار کردن کریپرزها در حالی که منفجر می‌شوند سرگرم‌کننده است، اما چیزی که او واقعاً می‌خواهد این است که از محدودیت‌های خانه‌اش فرار کند و مهارت‌های هنرپیشه‌اش را در یک ماجراجویی به دوردست‌های جهان، و چقدر بزرگ است آیا نیکو این فرصت را دارد که ثابت کند وقتی زامبی‌ها به آن حمله می‌کنند، چقدر قوی است یک زامبی دیگر … و این یکی می تواند صحبت کند!

اگرچه بومی‌سازی انگلیسی مانگای Minecraft تقریباً یک سال راه‌اندازی نمی‌شود، اما گرفتن آن اکنون تضمین می‌کند که کپی خود را در روز انتشار دریافت خواهید کرد. در همین حال، اگر به دنبال مطالب خواندنی بیشتر با موضوع Minecraft هستید، چندین کتاب دیگر Minecraft در حال حاضر در آمازون و Target موجود است، از جمله مجموعه جعبه‌ای از رمان گرافیکی Minecraft: Wither Without You با قیمت 26 دلار (معمولاً 33 دلار). برخی از عناوین حتی واجد شرایط فروش 50٪ B2G1 در سراسر سایت Target هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر لیست زیر را بررسی کنید.

بخوانید  هیو جکمن می تواند به پوشیدن لباس کلاسیک ولورین در Deadpool 3 اشاره کند

معاملات کتاب Minecraft

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر