قسمت بعدی از سه گانه Final Fantasy Remake نبردهای گسترده تری را برای بازیکنان فراهم می کند

کارگردان سه گانه Final Fantasy Remake در مصاحبه ای ادعا کرد که نسخه سوم آزادی بیشتری را در مبارزات برای بازیکنان فراهم می کند.

Final Fantasy 7 Rebirth نتوانست اهداف فروش Square Enix را با وجود بازخورد مثبت منتقدان برآورده کند. با این حال، توسعه نسخه سوم این سه گانه همچنان با قوت ادامه دارد، اما به مرور زمان اطلاعات متفاوتی از این بازی فاش خواهد شد.

به عنوان مثال، در قسمت اخیر Inside Square Enix، اعضای تیم Final Fantasy Rebirth در مورد پیاده سازی ایده های خود در نسخه بعدی بازی صحبت کردند. ترکیه اندوکارگردان سه گانه Final Fantasy Remake تایید کرد که استودیو قصد دارد “آزادی حرکت بیشتری” را برای بازیکنان و به طور کلی گیم پلی و مبارزه در این اثر فراهم کند.

نائوکی هاماگوچیدر همین راستا، کارگردان بازی اعلام کرد که تیم سازنده امیدوار است که نسخه نهایی این سه گانه “نوع متفاوتی از تجربه بازی” را بین دو نسخه قبلی ارائه دهد. آنها در حال برنامه ریزی برای ساخت این بازی در اسرع وقت هستند. اوایل امسال یوشینوری کیتاسهسازنده بازی اعلام کرد که برنامه Square Ink این است که مراحل ساخت بازی را ظرف سه سال به پایان برساند. با توجه به این اطلاعات، انتظار می رود که نسخه نهایی بازی Final Fantasy 7 Remake تا سال 2027 منتشر شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  شایعه: لغو دنباله بازی Death Stranding توسط گوگل