شایعه: لغو دنباله بازی Death Stranding توسط گوگل

گوگل به‌تازگی اعلام کرد که به‌دوران گوگل استیدیا خاتمه خواهد داد و سرویس ابری استریم بازی این شرکت برای همیشه از دسترس بازیکنان خارج خواهد شد. تعدادی از تصمیمات اشتباه باعث وقوع این فاجعه بزرگ شد و حال شایعه‌ای به‌یکی دیگر از این اشتباهات اشاره کرده است.

گفته می‌شود تماس برای لغو این بازی توسط فیل هریسون، رئیس گوگل استیدیا صورت گرفت. او باور داشت بازار بزرگی برای تجربه‌های کاملا تک‌نفره وجود ندارد؛ امری‌که خلاف آن بارها در سال‌های گذشته ثابت شده است.

استودیو Kojima Productions اکنون درحال‌ساخت یک بازی انحصاری برای ایکس باکس است که با همکاری مایکروسافت ساخته خواهد شد و گفته می‌شود اثری ترسناک احتمالا Overdose نام دارد و از فناوری ابری بهره خواهد گرفت. همچنین گزارش‌ها از ساخت Death Stranding 2 خبر می‌دهند؛ هرچند مشخص نیست این دنباله هم انحصاری پلی استیشن است و آیا مثل نسخه لغوشده اثری تک‌نفره خواهد بود یا خیر.

پیش‌تر شایعاتی منتشر شده بود که می‌گفت The Quarry، بازی ترسناک ساخته استودیو Supermassive Games قرار بود ابتدا انحصاری گوگل استیدیا باشد که بخشی از توافق بین استودیو سازنده و گوگل بود و در ادامه 2K گیمز حق پخش این بازی را خریداری کرد.



منبع

طبق شایعات منتشرشده، دنباله بازی Death Stranding به‌صورت انحصاری برای پلتفرم گوگل استیدیا در دست ساخت بود که توسط گوگل این بازی لغو شد.

به‌گزارش وبسایت 9to5Google، منابع اعلام کرده‌اند که استودیو کوجیما پروداکشنز درحال کار روی دنباله بازی Death Stranding بود که قرار بود به‌صورت انحصاری برای گوگل استیدیا باشد. این بازی برخلاف نسخه اولش قرار بود تجربه‌ای کاملا تک‌نفره باشد و به‌ظاهر تایید اولیه از گوگل را دریافت کرده بود و در مراحل ابتدایی توسعه قرار داشت. شایعات حاکی‌از آن است که استودیو نامبرده درمیانه سال ۲۰۲۰ اولین مدل‌های بازی را نمایش داده بود و کمی بعد از آن بازی لغو شد.

بخوانید  Pokemon TCG Black Friday Deals - Save On Booster Boxes And More