فیلم Watch Dogs با ستاره Hunger Games سرآمد دیگری می یابد – گزارش

یوبی‌سافت بیش از یک دهه است که روی یک فیلم Watch Dogs کار می‌کند و حالا به نظر می‌رسد که بالاخره به اکرانش نزدیک شده است. ددلاین گزارش می دهد که تام بلیت، بازیگر پیش درآمد فیلم Hunger Games The Ballad of Songbirds and Snakes، نقش اصلی را بازی خواهد کرد. او به سوفیا وایلد می‌پیوندد که قبلاً با فیلم Watch Dogs مرتبط بود.

متیو توری (تاریکی عمیق، متخاصم و دستیار کارگردان در فیلم حرامزاده‌های بی‌شکوه) فیلم‌نامه‌ای از کریستی لبلانک (اکسیژن) را کارگردانی می‌کند. ویکتوریا باتا (دروس شیمی) نیز در ساخت فیلمنامه نقش داشته است.

فیلم Watch Dogs ابتدا در سونی پیکچرز ساخته شد، اما اکنون به New Regency تغییر یافته است. توری نیز در حال توسعه a مجموعه‌های تلویزیونی بر اساس بازی‌های Plague Tale.

یوبی‌سافت قبلاً نظرسنجی‌ای را راه‌اندازی کرده بود که از طرفداران پرسیده بود که چه کسی باید نقش اصلی آیدن پیرس را در فیلم Watch Dogs بازی کند و طرفداران خواهان حضور تام کروز، ستاره فیلم Mission Impossible بودند. فراتر از بلیت و وایلد، هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی ممکن است در فیلم Watch Dogs ظاهر شود یا چه زمانی ممکن است اکران شود، وجود ندارد.

سری بازی‌های Watch Dogs در سال 2014 (بیش از یک سال پس از معرفی فیلم) عرضه شد و پس از آن دنباله‌های Watch Dogs 2 (2016) و Watch Dogs Legion (2020) عرضه شدند. این مجموعه در هر سه قسمت از مکان‌هایی مانند شیکاگو، سانفرانسیسکو و لندن به عنوان تنظیمات استفاده می‌کرد و بازی‌های جهان باز دارای گجت‌های هک و آینده‌نگر هستند.

بخوانید  بهترین فیلم های کمدی ایرانی | ۳۰ اثر خنده دار و طنز که باید ببینید

یوبی سافت هیچ بازی جدیدی از Watch Dogs را معرفی نکرده است. رویداد بزرگ بعدی این شرکت، ارائه Ubisoft Forward در 10 ژوئن است، جایی که انتظار می‌رود Assassin’s Creed Shadows، XDefiant و Star Wars Outlaws معرفی شوند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر