فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem Sequel در سال 2026 منتشر می شود

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem در سال 2023 برای دنباله بعدی خود تاریخ انتشار دارد. لاک پشت ها در 9 اکتبر 2026 به صفحه نمایش بزرگ بازخواهند گشت.

به لطف گزارشی از IGN، ما می دانیم که جف رو، کارگردان اصلی فیلم، برای دنباله آینده بازخواهد گشت و پوینت گری پیکچرز تولید خواهد کرد. به غیر از این، چیز زیادی در مورد فیلم نمی دانیم. اما بر اساس پایان فیلم اول، واضح است که آینده این فرنچایز شامل شردر خواهد شد، شرور نمادینی که لاک پشت ها اغلب با آن روبرو هستند.

طرفداران این مجموعه نیازی به منتظر ماندن زیاد برای محتوای بیشتر لاک‌پشت‌ها نخواهند داشت، زیرا یک نمایش آینده پس از لاک‌پشت‌ها پس از Mutant Mayhem قرار است تابستان امسال در Paramount+ منتشر شود. سریال آینده قرار است این دو فیلم را به هم متصل کند و دو فصل را در بر بگیرد. علاوه بر این، Micah Abbey، Shamon Brown Jr.، Nicolas Cantu و Brady Noon نقش‌های خود را در نقش لاک پشت‌های نینجا برای سریال آینده بازی خواهند کرد.

علاوه بر این، لاک‌پشت‌ها یک اسپین‌آف بازی ویدیویی را نیز در همان دنیای فیلم دریافت خواهند کرد. بازی بعدی توسط استودیوی Outright Games منتشر خواهد شد و انتظار می رود در سال 2024 برای کنسول و رایانه شخصی منتشر شود. در آن، بازیکنان می‌توانند با شرورانی مانند Rocksteady مقابله کنند.

بررسی ما از TMNT: Mutant Mayhem را حتما بخوانید، که در آن کریس ای. هاینر نوشته است: «جهش‌یافته‌ها همگی عالی به نظر می‌رسند و صدایی عالی دارند و طرح‌هایی از سری انیمیشن اصلی را حمل می‌کنند».

بخوانید  تریلر Gran Turismo 7 محتوای آپدیت جدید بازی را به نمایش می گذارد

تحریریه مجله بازی یک گیمر