فیلم Rebel Moon در نتفلیکس با استقبال خوبی روبرو شد


نتفلیکس به تازگی آماری از استقبال از قسمت اول فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر منتشر کرده است.

Rebel Moon Part 1: A Child of Fire چندی پیش در نتفلیکس به نمایش درآمد و با وجود نقدهای متوسط ​​تا ضعیف منتقدان، در حال حاضر پربیننده ترین نمایش در سرویس استریم نتفلیکس است. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیوناطلاعاتی از استقبال از این فیلم علمی تخیلی اکشن منتشر شده است. هالیوود ریپورتر گزارش داد که فیلم Rebel Moon در سه روز اول اکران خود بیش از 23.9 میلیون بیننده جذب کرد که آمار قابل قبول و خوبی برای این فیلم است.

با این حال، فیلم ماه یاغی نتوانست پربیننده ترین افتتاحیه نتفلیکس در سال 2023 را تجربه کند. در حال حاضر، Murder Mystery 2 و The Mother هر دو 42.9 میلیون بیننده دارند، Leave the World Behind با 41.7 میلیون بیننده، Heart of Stone با 33.1 میلیون بیننده و شما. افرادی با 28.3 میلیون بیننده در مدت مشابه. طرفداران Rebel Moon همچنین می‌توانند در آینده نزدیک منتظر نسخه بزرگسال و طولانی‌تر این فیلم باشند که به عنوان Director's Cut شناخته می‌شود.

آغاز ماجراجویی Sofia Boutella در Rebel Moon

سوفیا بوتلا، چارلی هانام، جیمن هانسو، دونا بائه، ری فیشر، اد اسکرین، جنا مالون، آنتونی هاپکینز، استاز نیر، ای دافی، شارلوت مگی، کری الوز، کوری استول، اسکای یانگ، مایکل هایسمن، آلفونسو هررا، فی، کلئوپاترا کلمن و استوارت مارتین، از جمله بازیگران حاضر در فیلم ماه شورشی و ایفای نقش هستند. زک اسنایدر قرار است فیلم Rebel Moon را کارگردانی کند.

آنها چه هستند؟نویسنده مشترک ارتش مردگان و جان ویک 3 کرت جانستاد، نویسنده فیلم بلوند اتمی و فیلم 300 به اسنایدر در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرد. اسنایدر همچنین با جانستاد در داستان Rebel Moon کار کرد. فیلم Rebel Moon به عنوان یک ماجراجویی فانتزی بزرگ توصیف می شود که بر روی یک زن جوان و مرموز تمرکز می کند. او توسط یک قبیله صلح آمیز مأموریت می یابد تا در فضا سفر کند و مبارزانی را برای دفاع از قبیله در برابر حملات قریب الوقوع یک رژیم ظالم پیدا کرده و استخدام کند.

بخوانید  بینگ ایکس را مبادله کنید و در این صرافی طلا بخرید

علاوه بر این، فیلم Rebel Moon Part 2: The Scargiver قرار است در 19 آوریل 2024 (31 آوریل 1403) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر