فیلم جدید Predator با بازیگری ال فانینگ در دست ساخت است

پس از اینکه Prey در سال 2022 سری Predator را احیا کرد، فیلم جدیدی در راه است. کارگردان Prey دن تراختنبرگ قرار است با فیلم بعدی خود، Badlands، به دنیای Predator بازگردد. و این فیلم مستقل از قبل یک ستاره در ال فانینگ دارد.

ددلاین داستان را شکست و فاش کرد که فنینگ از طرفداران فرنچایز Predator است. این به این بازیگر کمک کرد تا با تراختنبرگ آشنا شود و نقش اصلی را بازی کند. این گزارش خاطرنشان می کند که فانینگ هنوز قرارداد خود را با استودیو قرن بیستم بسته نشده است. اما با فرض اینکه اینطور باشد، Badlands می تواند فیلمبرداری خود را از ابتدای امسال آغاز کند.

فانینگ پیش از این در فیلم های Maleficent و Maleficent: Mistress of Evil دیزنی نقش پرنسس آرورا را بازی کرده بود. برخی از دیگر آثار او عبارتند از Super 8، The Neon Demon، The Beguiled و 20th Century Women. او همچنین در فیلم های Hulu The Girl from Plainville و The Great بازی کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا Badlands به عنوان یک انحصاری Hulu نیز نمایش داده می شود یا اینکه آیا جای پای Alien: Romulus را دنبال می کند و فرنچایز Predator را به صفحه نمایش بزرگ بازمی گرداند. هیچ جزئیاتی در مورد طرح یا فرضیه Badlands فراتر از ارتباط با فرنچایز Predator فاش نشده است.

به اندازه کافی عجیب، گزارش Deadline اشاره می کند که Prey 2 همچنان در حال توسعه است و آمبر میدتاندر احتمالاً نقش خود را از فیلم اول تکرار می کند. اگر این اتفاق بیفتد، Midthunder اولین بازیگر اصلی یک فیلم Predator خواهد بود که برای یک دنباله بازمی گردد.

بخوانید  کریستوفر نولان فیلم جدید جیمز باند را کارگردانی نخواهد کرد

Badlands در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر