فیلم بعدی دنیای ژوراسیک می تواند ماهرشالا علی برنده دو دوره اسکار را بازی کند

به گزارش هالیوود ریپورتر، ماهرشالا علی در حال مذاکره برای بازی در فیلم آینده دنیای ژوراسیک است. علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار که برای بازی در فیلم‌های Moonlight و Green Book شناخته می‌شود، در این فیلم به اسکارلت جوهانسون، روپرت فرند، جاناتان بیلی و مانوئل گارسیا رولفو خواهد پیوست.

انتظار می رود فیلمبرداری در ماه ژوئن در لندن به کارگردانی گرت ادواردز (روگ وان، گودزیلا) آغاز شود. اگر این جدول زمانی واقعاً دقیق باشد، انتظار می رود که یونیورسال به زودی به طور رسمی انتخاب بازیگران فیلم را اعلام کند.

ماهرشالا علی در صحنه ای از کتاب سبز
ماهرشالا علی در صحنه ای از کتاب سبز

هنوز خبری در مورد داستان فیلم بعدی دنیای ژوراسیک وجود ندارد، اما دیوید کوپ، فیلمنامه نویس اصلی پارک ژوراسیک، برای فیلم جدید بازمی گردد. استیون اسپیلبرگ که دو فیلم اول پارک ژوراسیک را در دهه 90 کارگردانی کرد، به عنوان تهیه کننده اجرایی بازگشت.

فیلم جدید دنیای ژوراسیک که هنوز عنوانی ندارد قرار است در تاریخ 2 ژوئیه 2025 اکران شود. علی همچنین قرار است در فیلم Blade مارول بازی کند که برای اکران در نوامبر 2025 برنامه ریزی شده است. این فیلم طی کرده است. برخی تغییرات در پشت صحنه، و بسیاری در تعجب هستند که آیا مارول به اکران سال 2025 ادامه خواهد داد یا فیلم را جلوتر خواهد برد.

پس از سه فیلم اصلی پارک ژوراسیک، یونیورسال این مجموعه را در سال 2015 با دنیای ژوراسیک بازگرداند و پس از آن Fallen Kingdom (2018) و Dominion (2022) قرار گرفتند. کریس پرت و برایس دالاس هاوارد در این فیلم ها ایفای نقش کردند، اما انتظار نمی رود در فیلم بعدی بازگردند. ستارگان سه گانه اصلی از جمله سم نیل، جف گلدبلوم و لورا درن نیز انتظار نمی رود.

بخوانید  بررسی سیاره لانا - وابستگی متقابل

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر