عرضه Black Myth: Wukong برای کنسول های ایکس باکس به تعویق افتاد

Black Myth: توسعه دهنده Wukong اعلام کرد که تاریخ عرضه کنسول های نسل نهم ایکس باکس به تعویق افتاده است.

Game Science Studio در حال توسعه RPG جهان باز Black Myth: Wukong در آماده سازی برای انتشار آن در آگوست آینده است. اکنون که پیش فروش بازی به صورت رسمی در فروشگاه های معتبر آغاز شده است، بازیکنان پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی می توانند سفارشات خود را ثبت کنند. با این حال، سری ایکس باکس

در یک جلسه پرسش و پاسخ، Game Science Studio دلیل این تاخیر را نیاز تیم سازنده برای بهبود نسخه Xbox به زمان بیشتری اعلام کرد. Black Myth: سازنده Wukong اضافه کرد: “در حال حاضر در حال بهبود نسخه Xbox هستیم تا استانداردهای کیفی خود را برآورده کند؛ بنابراین، این نسخه همزمان با سایر پلتفرم ها منتشر نخواهد شد. ما بابت تاخیر عذرخواهی می کنیم و در تلاش هستیم تا انتظار بازیکنان Xbox را کاهش دهیم. زمانی که بازی با استانداردهای کیفی ما مطابقت داشته باشد، تاریخ انتشار Xbox را اعلام خواهیم کرد.”

میمون قهرمان در افسانه سیاه: ووکونگ توسط دشمنان احاطه شده است

Game Science Studio همچنین اعلام کرد که Black Myth: Wukong شامل پرداخت های درون برنامه ای نمی شود و بازیکنان می توانند با پرداخت یک بار هزینه برای بازی به تمام محتوای آن به روش سنتی دسترسی داشته باشند. با این حال، سازنده امکان ارائه یک بسته پولی اضافی یا اضافه کردن خریدهای پولی را بدون تأثیر بر گیم پلی رد نکرد. به نظر می رسد یک بسته الحاقی بالقوه در آینده با هدف ارائه محتوای داستانی بیشتر ایجاد خواهد شد و محتوای قابل خرید فقط شامل موارد تزئینی مانند زره و پوسته سلاح خواهد بود.

بخوانید  پیشنهاد نینتندو سوییچ – Super Mario Bros. شگفت انگیز با قیمت کاهش یافته در آمازون

بازی Black Legend: Wukong در تاریخ 30 آگوست 1403 (20 آگوست 2024) برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. کمپین داستانی این بازی حداقل 15 ساعت محتوا دارد و بیش از 100 نوع دشمن را در مقابل بازیکنان قرار خواهد داد. سیستم کاوش و کشف در بازی شبیه به سری Souls خواهد بود و مناطق شامل چندین مسیر فرعی و میانبر خواهند بود. سیستم مبارزه بازی شامل ضربه زدن با سلاح و استفاده از طلسم های مختلف است که برخی از آنها به قهرمان اجازه می دهد تا به موجودات مختلف تبدیل شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر