سری Kingdom Hearts ماه آینده برای Steam عرضه می شود

اسکوئر انیکس اعلام کرد که فرنچایز Kingdom Hearts بالاخره به استیم می آید. حماسه کامل Dark Seeker با سورا، دونالد و گوفی در 13 ژوئن، کمتر از یک ماه دیگر به ویترین Valve خواهد رسید.

پیش از این، سری Kingdom Hearts در انحصار فروشگاه Epic Games بر روی رایانه شخصی بود. اما ماه آینده، Square Enix اعلام کرد که فرنچایز اکشن-RPG به روی مخاطبان جدید در Steam باز خواهد شد. در زیر بازی هایی که در دسترس خواهند بود به همراه بسته ای از هر سه عبارتند از:

  • ریمیکس Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5
  • Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue
  • DLC Kingdom Hearts 3 + Re Mind
  • شاهکار Kingdom Hearts Intergum (مجموعه ای از هر سه تجربه بالا و شامل صفحه کلید Dead of Night)

بازی اصلی Kingdom Hearts در سال 2002 به عنوان یک انحصاری برای پلی استیشن 2 عرضه شد. علاوه بر سه ورودی اصلی، تعداد زیادی بازی جانبی روی دستی و سایر پلتفرم‌ها مانند Kingdom Hearts: Birth by Sleep در PlayStation Portable (که با تجربه Remix HD 1.5 + 2.5 ارائه می‌شود) منتشر شده است.

Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue در سال 2017 منتشر شد، در حالی که آخرین نسخه اصلی بازی Kingdom Hearts 3 در سال 2019 بود. این مجموعه بازی ها در حال حاضر در فروشگاه Epic Games، PS4 و Xbox One در دسترس هستند. سری اکشن-RPG نیز در سال 2022 به عنوان بخشی از بیستمین سالگرد این فرنچایز به نینتندو سوییچ آمد.

قیمتی برای بازی ها اعلام نشده است، اما در فروشگاه اینترنتی نینتندو، Kingdom Hearts Intergum Masterpiece 90 دلار قیمت دارد.

بخوانید  نمایشگاه مستقیم Devolver در سال 2023 تأیید شد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر