سری رمان‌های گرافیکی Dark Souls با مجموعه‌ای از جعبه برخورد می‌کنند

مجموعه رمان های گرافیکی Dark Souls در 19 سپتامبر مجموعه جعبه جدیدی دریافت می کند. این مجموعه که توسط تایتان کامیکس منتشر شده است، سه جلد اول این مجموعه در حال انجام را در قالبی چشم نواز با آثار هنری جدید جمع آوری می کند. مجموعه رمان گرافیکی Dark Souls که توسط جورج مان نوشته شده و توسط هنرمند ترسناک Alan Quah تصویرگری شده است، اگر از طرفداران سری Dark Souls شرکت From Software هستید، ارزش خواندن را دارد. اگر می‌خواهید به سرزمین‌های رو به زوال Lordran بازگردید، می‌توانید جعبه ست را هم اکنون در آمازون و تارگت با قیمت 50 دلار پیش‌سفارش کنید.

در مجموع سه رمان گرافیکی در اینجا وجود دارد: Dark Souls: Breath of Andolus، Dark Souls: Winters Spite و Dark Souls: Legends of the Flame که هرکدام از بازی ها الهام گرفته شده اند و مملو از هنرهای عجیب و غریب برای تحسین هستند. اگر یک فن From Software در خانه دارید، به لطف بسته بندی شیک آن، یک هدیه عالی نیز خواهد بود.

در خلاصه داستان رسمی این مجموعه آمده است: “شامل گنجینه ای از داستان ها درباره قهرمانانی که در حال انجام ماموریت های مختلف در دنیای Dark Souls هستند.” «مبارزه با اژدها و شیاطین، مبارزه با آتش و خشم، و آشتی دادن انتقام با قصاص، این مجموعه جعبه‌ای حاوی داستان‌های فراوانی از جنگجویان است که در سخت‌ترین زمستان‌ها و آشفتگی‌های شدید پایداری کردند.»

بخوانید  معرفی سری دکل (The Rig). فاجعه دکل نفتی

شایان ذکر است که این سه رمان گرافیکی قبلاً در Dark Souls: The Complete Collection جمع‌آوری شده‌اند، مجموعه‌ای تک جلدی که شامل مجموعه‌های کمیک پیش درآمد Age of the Fire و Tales of Ember نیز می‌شود. هزینه مجموعه تک جلدی 35 دلار است.

جلد 5 از مجموعه دارک سولز با نام The Willow King قرار است در تاریخ 6 آگوست منتشر شود. در زیر می‌توانید پیوندهای مربوط به هر جلد را بیابید. مجموعه رمان‌های گرافیکی Bloodborne را نیز قرار داده‌ایم که با جلد ششم آن در 9 جولای گسترش خواهد یافت. در نهایت، آخرین موفقیت شرکت From Software، Elden Ring، یک سری مانگا بسیار سرگرم کننده را ارائه می دهد که باید قبل از انتشار بعدی Shadow of the Erdtree آن را ببینید. ماه جلد سوم Road to the Erdtree در 28 می منتشر شد.

رمان های گرافیکی دارک سولز

رمان های گرافیکی Bloodborne

مانگا حلقه باستانی

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر