سریال Last of Us با فصل سوم به پایان نمی رسد

کریگ مازن اعلام کرده است که احتمالاً برای پایان دادن به داستان الی به فصل چهارم سریال The Last of Us نیاز است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که The Last of Us ظاهراً برای بیان کل داستان به چهار فصل نیاز دارد. کریگ مازین او در مصاحبه ای با رسانه ددلاین، جزئیات بیشتری در مورد فصل دوم به اشتراک گذاشت. مجری برنامه گفت که اگرچه فصل 3 Last of Ace “بسیار بزرگتر” از فصل 2 است که هفت قسمت بود، اما احتمالاً برای پایان دادن به داستان الی به فصل چهارم نیاز است.

کریگ مازین توضیح داد: ما تصور نمی کنیم که حتی در دو فصل (دو و سه) بتوانیم داستان (Lost of Ace) را تعریف کنیم. زیرا با صرف زمان مسیرهای جالبی را طی می کنیم که در فصل اول مشابه بود. ما احساس می کنیم تا زمانی که مردم به تماشای آن ادامه دهند، می توانیم نمایش های بیشتری تولید کنیم. فصل سوم بسیار بزرگتر خواهد بود و در واقع ممکن است نیاز به تولید فصل چهارم داشته باشد.

کریگ مازین در بخشی دیگر از اظهارات خود با تایید اینکه ساخت فصل چهارم ضروری است، گفت: نمی‌دانم چگونه می‌توانیم بعد از پایان فصل دوم در فصلی دیگر داستان باقی مانده را بگوییم. مجری برنامه اظهار داشت که فصل 2 و فصل های احتمالی آینده شامل داستان هایی خواهد بود که در قسمت دوم The Last of Us زمان زیادی به آنها داده نشده است. در قسمت Long, Long Time از فصل اول Last of Ace نیز چنین موردی را شاهد بودیم.

بخوانید  در دومین تریلر Fast X، انفجارها، ماشین‌ها و جیسون موموآ شرور را به نمایش بگذارید.

پدرو پاسکال نوبت جوئل بلا رمزی نوبت الی گابریل لونا نوبت تامی است مازینو جوان نوبت جسی است کیتلین دیور کف آبی ایزابلا مرسده نوبت دینا دنی رامیرز نوبت مانی آریل بارر مل نوبت گابریل می آید نوبت نورا اسپنسر لرد نوبت اوون است جفری رایت نقش اسحاق و کاترین اوهارا آنها نقشی ناشناخته را در فصل دوم سریال The Last of Us بازی می کنند. مارک آماده است، nیان لوپز کورادو، استیون ویلیامز، کیت هرون، نیل دراکمن و کریگ مازین کارگردانی فصل دوم را بر عهده دارند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر