سریال حجاب (حجاب) را به شما تقدیم می کنیم. الیزابت ماس ​​به عنوان یک مامور مخفی

استیون نایت بازگشته و سریال ترسناک و جاسوسی جدیدی با بازی الیزابت ماس ​​ارائه می کند. سریال حجاب اثری جدید برای شبکه FX است.

در اواسط سال 2022 اعلام شد که استیون نایت قصد دارد برای چهارمین بار یک سریال مشترک با FX Productions بسازد. کسی که تمام نورهایی را که ما نمی توانیم ببینیم، ببینیم، تابوها، پیکی بلایدرها و غیره را خلق کرده است. نایت علاوه بر نویسندگی، تهیه کننده اجرایی این پروژه نیز بود. از آن زمان الیزابت ماس ​​به عنوان تهیه کننده اجرایی و بازیگر نقش اول به تیم تولید The Veil اضافه شد. یومنا مروان، دالی بن صلاح، جاش چارلز، تیبو د مونتالمبر و … از بازیگران اصلی سریال نقب هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «این سریال رابطه دو شخصیتی را دنبال می‌کند که بازی مرگبار حقیقت و دروغ را با هم انجام می‌دهند، یکی رازی دارد و دیگری مأموریتی بسیار مهم؛ کشف این راز، قبل از اینکه هزاران نفر از بین بروند، این دو زن با هم از استانبول به… سفر می کنند تا رازهای یکدیگر را کشف کنند. حقیقت بیشتر از آن چیزی که به نظر می رسد گیج کننده است.

منتقدانی که سریال را تماشا کردند تا حدی تحت تأثیر قرار گرفتند. برای مثال، 33 منتقد در Rotten Tomatoes رضایت خود را از The Negev در 52 درصد به دست آوردند. از سوی دیگر، 20 منتقد متاکریتیک میانگین امتیاز 52 از 100 را به دست آوردند. در مجموع، این منتقدان معتقد بودند که قدرت دراماتیک الیزابت ماس ​​با اجرای جذاب دیگری کاهش نمی یابد یا از بین نمی رود، بلکه طرح و روایت بی هدف سریال The Veil است. او نمی تواند به خوبی ستاره خود عمل کند و به پتانسیل خود برسد. منتقد ورایتی این سریال را جذاب توصیف کرد و از بازی، صحنه های اکشن و سرعت داستان ماس تمجید کرد.

الیزابت ماس ​​با کوله پشتی در حجاب

منتقد رولینگ استون این سریال را بی سروصداتر تحسین کرد و ایراداتی پیدا کرد. در حالی که او بازیگری و صحنه‌های اکشن ماس را تحسین می‌کرد، تعادل بین داستان جاسوسی و درام روان‌شناختی را زیر سوال برد. در مقابل، منتقد هالیوود ریپورتر باز هم عملکرد ماس و صحنه‌های آغازین را تحسین کرد، اما احساس کرد که داستان بارها در ابتدا در هر جهت شروع می‌شود و تا زمانی که به قسمت‌های پایانی می‌رسد، به‌طور پرتلاطم ادامه می‌یابد. ; هیچ یک از افشاگری های توسعه طرح آن طور که باید تاثیر خاصی بر روی سناریو یا شخصیت ها ندارد. طبیعتاً سایر منتقدان ایرادات دیگری در آن یافتند و برخی آن را ملال آور و بی معنی دانستند.

بخوانید  یک بازی جدید به سبک بازی‌های زلدا سی‌دی هم اکنون در دسترس است

ایموجن وظیفه دارد زنی به نام آدیلا الادریسی را از اردوگاه پناهجویان ترک/سوری بیرون بکشد و در عین حال او را وسوسه کند که اسرار خود را برای او فاش کند. اما در طول این ماجراها، این جاسوس چارچوب اخلاقی و گذشته خود را که در هاله ای از رمز و راز است، تجزیه و تحلیل می کند. درست است که مخاطب از طریق داستان به ترکیه، پاریس و لندن سفر می کند. اما داستان اصلی در میان هرج و مرج آغاز می شود. در کمپ پناهجویان پوشیده از برف، در حین توزیع غذا، ادل به تروریست بودن متهم می شود و مورد خشونت هولناکی قرار می گیرد.

الیزابت ماس ​​در فیلم The Veil با اسلحه در دست پشت ماشین پنهان می شود

او که برای امنیت و بقای خود از سایر اعضای اردوگاه جدا شده است، ناامیدانه سعی می کند راهی برای خروج بیابد. همانطور که مشخص است، هرج و مرج و ضرب وشتم تخصص های ایموجن هستند. او به آنجا آمد تا ادل را به یک منطقه امن ببرد. اما در این بین، او باید همراه جدیدش را متقاعد کند که اطلاعات مهمی را در اختیار او بگذارد که می تواند جان هزاران نفر را نجات دهد. او دستور مستقیمی از اداره کل امنیت خارجی فرانسه و همچنین سیا (مخاطبین او در این ماموریت) برای استرداد ادل دارد. با این حال، برای درک شرایط و انگیزه های ادل، ایموجن حقایق تکان دهنده ای را کشف می کند که او را بار دیگر به چالش می کشد.

الیزابت ماس ​​در یکی از مصاحبه‌های خود اشاره کرد که یادگیری صحیح صحبت کردن، صحبت کردن با لهجه انگلیسی، تمرین صحنه‌های اکشن و همچنین اجرای صحنه‌های بدلکاری این نقش را از همه نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده، چالش‌برانگیزتر کرده است. زیرا او تلاش زیادی می کرد تا شخصیت خود را بیش از حد انتظار باورپذیر کند. بیشتر صحنه های سریال Negev در ترکیه فیلمبرداری شده و برخی دیگر در پاریس و لندن به نمایش درآمده است. در یکی از این سکانس ها که در استانبول بود، در حین فیلمبرداری یکی از صحنه های هیجان انگیز، یکی از مهره های ستون فقرات ماس ​​شکست.

بخوانید  تاریخ انتشار Redfall و Forza Motorsport در رویداد جدید Xbox اعلام شد

سریال Mask ممکن است از بسیاری جهات فقط یک سریال محدود باشد، اما ایموجن به وضوح به عنوان شخصیتی معرفی شد که می تواند با ماموریت های جدید مسیر جدیدی را در موقعیت های جدید در پیش بگیرد. مسیری که می تواند به بی نهایت فصل جدید سریال تبدیل شود. اما اگر بخواهیم منطقی تصمیم بگیریم، هیچ چیز در این سریال ارزش توضیح دادن ندارد. چیزی که در این شش قسمت مطرح نشده است. با توجه به عملکرد و استقبالی که سریال Negev از سوی منتقدان و بینندگان دریافت کرده، بعید به نظر می رسد که سازندگان بخواهند فصل جدیدی را در دستور کار قرار دهند.


سریالی شبیه به سریال Negev

ساندرا اوه در گفتگو درباره کشتن حوا

سلسله کشتن حوا

سریال کشتن حوا

بازیگران: ساندرا اوه، جودی کامر و فیونا شاو

سال انتشار: 2018 تا 2022

خلاصه: ایو یک مامور امنیتی بی حوصله و باهوش است که کار میز و دفترش به هیچ وجه تمایلات جاسوسی او را برآورده نمی کند. از طرفی ویلانل یک قاتل با استعداد و حرفه ای است که شغل وحشیانه و خشن او امکانات بسیار زیبا و جذابی را فراهم می کند و عاشق این تجملات است. این دو زن خشن به یک اندازه نسبت به یکدیگر وسواس دارند. آنها پس از آشنایی با یکدیگر وارد یک بازی حماسی موش و گربه می شوند و با هم درگیر می شوند. Adventures of a Horror اکشن و جاسوسی معمول را به سطح جدیدی می برد.


کلر دینز با بی سیم در گوشش در هوملند

سلسله وطن

سریال میهن

بازیگران: کلر دینز، مندی پتینکین و دامیان لوئیس

سال انتشار: 2011 تا 2020

خلاصه: Homeland برنده 6 جایزه امی (از جمله سریال های درام برجسته)، یکی از آن سریال هایی است که شما را در تمام مدت بر روی صندلی خود نگه می دارد و هرگز در ارائه هیجان کوتاهی نمی کند. نیکلاس برودی، یک گروهبان دریایی، هم یک قهرمان قابل توجه و هم یک تهدید خطرناک است. از سوی دیگر، ما کری متسون، افسر سیا را داریم. با وجود دوقطبی بودن، او در رشته خود بهترین است. درگیری ها و رویارویی های ظریف و پیچیده ای که این دو شخصیت انجام می دهند به دروغ ها، تردیدها و خواسته های آنها بستگی دارد. Homeland بسیار جذاب، احساسی و همچنین وحشتناک حول این درگیری ها می چرخد. سریالی که مشخص می کند چیزی جز سرنوشت این ملت در خطر نیست.


تام هیدلستون و هیو لوری در مینی سریال مدیر شب

سلسله مدیر شب

بخوانید  تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor به The Game Awards رسید

سریال مدیر شب

بازیگران: تام هیدلستون، هیو لوری و اولیویا کولمن

سال انتشار: 2016

خلاصه: “هر چه عمیق تر بروید، تاریک تر می شود.” مردی انگلیسی به نام جاناتان پین به عنوان مدیر شبانه هتلی در قاهره کار می کند. او با یک زن محلی که نامزد یک گانگستر محلی است درگیر می شود. این زن جوان از طریق رابطه اش با نامزد گانگسترش به اطلاعاتی دست یافت که فروش غیرقانونی اسلحه بین المللی را به میلیاردر انگلیسی ریچارد روپر مرتبط می کرد. طولی نمی کشد که جسد این زن بی جان پیدا می شود. یک نفر به دلیل کسب اطلاعات خاص کشته شد. بان از ترس مرگش برای جان خود می دود و در هتلی دورافتاده در سوئیس کار می کند. چهار سال گذشت و روپر از هتل سوئیس بازدید کرد. این برخورد عطش پین برای انتقام را جرقه می زند. در همین حال، او توسط اطلاعات بریتانیا برای جاسوسی از Roper استخدام می شود. آنچه در ادامه می آید یک بازی بسیار خطرناک دسیسه و فریب است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر