ستاره می گوید که فصل دوم She-Hulk احتمالاً اتفاق نخواهد افتاد



طبق گفته ستاره آن، تاتیانا ماسلانی، فصل دوم سریال She-Hulk: Attorney At Law احتمالاً در نزدیکی شما نمایش داده نخواهد شد.

ظاهر شدن در یک قسمت اخیر از اسم رمز زنده! کلاس جدید ماسلانی گفت که بعید است دیزنی فصل دوم را سبز کند، زیرا گزارش شده بود که بودجه فصل 1 شکسته شده است.

او درباره احتمال اینکه طرفداران فصل دوم را دریافت کنند، گفت: “من اینطور فکر نمی کنم، فکر می کنم ما بودجه خود را کاهش دادیم.” و دیزنی گفت: نه متشکرم.

این سریال که در سال 2022 در دیزنی پلاس پخش شد، پس از فرار پسر عموی بروس بنر، جسیکا والترز، پس از یک تصادف رانندگی به او اجازه داد تا قدرت هالک را به دست آورد و سعی کند کنترل توانایی های دشوار جدید او را دور بزند و در عین حال به کار روزانه خود به عنوان وکیل ادامه دهد. . و در دنیای دوستیابی حرکت کنید.

اگرچه دیزنی، مالک استودیو مارول، هرگز به طور رسمی هزینه فصل اول 9 قسمتی سریال را فاش نکرده است. بودجه حدود 225 میلیون دلار بودطبق گزارش ها، هر قسمت ۲۵ میلیون دلار هزینه داشته است.

اما با وجود این اخبار، شاید این آخرین باری نباشد که طرفداران مارول ماسلانی را در نقش جانیفر والترز می بینند. مدیر مارول استودیو گفت که انتظار می رود این شخصیت – همراه با مون نایت و احتمالاً دیگران – در یک مقطع زمانی روی صفحه نمایش بزرگ ظاهر شود. کوین فایگه در سال 2019 تایید کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی Call of Duty: Warzone Mobile شروع ضعیفی را داشته است