سازندگان Batman: Arkham در حال ساخت بازی جدیدی برای Xbox هستند

استودیو صد ستاره، متشکل از اعضای سابق Rocksteady، در حال همکاری با مایکروسافت برای توسعه یک بازی انحصاری است.

طبق گزارش جدیدی از اکسپوتر، استودیوی تازه تاسیس صد ستاره و تیم ایکس باکس در حال همکاری هستند. گفته می شود قرارداد آنها برای یک بازی داستانی اکشن ماجراجویی است که در انحصار کنسول های ایکس باکس خواهد بود. این اولین بازی استودیویی است که توسط جیمی واکر و سفتون هیل، بنیانگذاران Rocksteady و خالقان Batman: Arkham تأسیس شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد بازی در دسترس نیست. اما گزارش فوق به ما می گوید که تیم سبز در حال تامین مالی پروژه است. طبق وب سایت این استودیو، صد ستاره حدود 100 توسعه دهنده دارد که به نظر می رسد 25 نفر از آنها در بریتانیا مستقر هستند. در مقدمه این استودیو آمده است: «هسته اصلی ما ایجاد یک تیم کوچک از متخصصان صنعت و استعدادهای نوظهور است که متعهد به ایجاد تجربه‌های پیشرفته و جذاب بازی برای بازیکنان در سراسر جهان هستند.

ما متعهد به ایجاد تجربیات جدید و نوآورانه، پذیرش تنوع و تشویق جامعه پویا از بازیکنان هستیم. فرهنگ منحصربه‌فرد شرکت ما بر رهبری در تمام سطوح، مسئولیت‌پذیری، پشتیبانی تیمی، تفکر انتقادی و ارتباطات تیمی تاکید و تشویق می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Fire Emblem Awakening سریال را نجات داد و آن را تغییر شکل داد - خوب یا بد