سازنده Warhammer 40,000: Space Marine 2 راه خود را از Embrisor Group جدا کرد.

استودیو Saber Interactive در معامله ای به ارزش چند صد میلیون دلار از Embriser جدا شد.

گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که Saber Interactive نزدیک به انعقاد قرارداد با Ambrisser است تا بار دیگر مستقل عمل کند. اکنون اخبار رسمی صحت شایعات گذشته را تایید کرده است. گروه Embracer در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که با فروش Cyber ​​Interactive به Beacon Interactive موافقت کرده است. Beacon Interactive توسط متیو کارچ، یکی از بنیانگذاران Cyber ​​Interactive، برای اهداف تجاری تاسیس شد.

Embriser و Karch از نوامبر 2023 در حال مذاکره برای این تراکنش بوده اند و Karch موافقت کرده است که در آن زمان از مدیریت Cyber ​​Interactive کناره گیری کند تا از تضاد منافع در روند تراکنش جلوگیری شود. ارزش این معامله تقریباً 247 میلیون دلار است که 44 میلیون دلار آن به بازپرداخت بدهی های تعهد شده اختصاص یافت. Ambriser همچنین تایید کرد که در این معامله، در مجموع 38 پروژه بازی سازی به ارزش 224 میلیون دلار تحویل داده می شود.

مبارزان انسانی در Evil Dead: The Game

این معامله همچنین شامل فناوری‌های موتور اختصاصی Cyber ​​Interactive و ابزارهای توسعه بازی می‌شود. لارس وینگفورز، مدیر عامل امبریسر، در مورد این معامله گفت: “خوشحالم که راه حل برد-بردی برای معامله بین آمبریسر و سایبر اینتراکتیو پیدا کرده ایم که اکنون ما را ترک می کند. این معامله هر دو شرکت را درگیر می کند. بر اساس تصمیم قبلی هیئت مدیره، شرکت can Empreezer در حال حاضر تمام فعالیت های خود را در روسیه متوقف می کند، اما ما از چندین شرکت تحت مالکیت استودیوی مستقل جدید حمایت خواهیم کرد.

بخوانید  معرفی سریال سرگذشت آسدال | گیم آو ترونز کره‌ای

ما حقوق کلیدی شرکتی، حقوق مالکیت معنوی ارزشمند و حق چاپ آینده را محفوظ می داریم. جریان نقدی به سرعت در حال بهبود است و ما متعهد به کاهش خالص بدهی هستیم. این معامله فرصت‌های بیشتری را برای مدیریت بدهی‌ها در راستای توافق‌های بانکی و بهبود انعطاف‌پذیری مالی فراهم می‌کند. این اولین معامله ما بر اساس سازماندهی مجدد اعلام شده است و گامی کوچک اما مهم در سودمند ساختن Embrisor برای همه کارکنان، بازیکنان و سهامداران خواهد بود.

مبارزه با هیولاها در Warhammer 40,000: Space Marine 2

متیو کارش در مورد این معامله و آینده Cyber ​​Interactive گفت: «طی چهار سال گذشته، مفتخرم که بخشی از تکامل باورنکردنی Embriser به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بازی باشم. با توجه به تلاش‌های شرکت مادر برای سازماندهی مجدد و سازگاری بهتر با چالش‌های فعلی صنعت، هر دوی ما احساس کردیم که بهترین کار برای Embriser و Cyber ​​Interactive است.

این واگذاری هر دو طرف را در موقعیت بسیار بهتری برای رشد تجارت قرار می دهد. من سهامدار بلندمدت امبریسر باقی می‌مانم و در بسیاری از پروژه‌های آینده شرکت خواهم کرد. این قرارداد از معیشت صدها توسعه دهنده محافظت می کند که بیش از دو دهه با آنها کار کرده ام.

طبق این قرارداد، Cyber ​​Interactive مالکیت استودیوهایی مانند 3D Realms، Slipgate Ironworks و New World Interactive را حفظ خواهد کرد، اما مالکیت استودیوهای دیگر مانند Aspyr Media، Tripwire Interactive و Tuxedo Labs در اختیار Ambrisser خواهد بود. علاوه بر این، تایید شده است که اگرچه Cyber ​​Interactive ممکن است از اختیار خود برای خرید استودیو 4A Games استفاده کند، توسعه‌دهنده سری Metro، حقوق انتشار طولانی‌مدت تمامی نسخه‌های فعلی و آینده این مجموعه در اختیار Embriser's Company خواهد بود. شرکت فرعی PLAION.

بخوانید  دراکولا به کارگردانی لوک بسون وارد مرحله فیلمبرداری شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر