زمان شروع نسخه بتای Call of Duty Black Ops 6 مشخص شد

یک محقق محبوب داده‌های Call of Duty فاش کرده است که پیش‌خریداران Call of Duty Black Ops 6 چه زمانی می‌توانند به نسخه بتا دسترسی پیدا کنند.

در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که زمان شروع بازی Call of Duty Black Ops 6 ظاهراً فاش شده است. Duty Black Ops 6 از 7 تا 13 سپتامبر 1403 (28 اوت تا 1403 هجری قمری (3 سپتامبر 2024) می تواند به نسخه بتا دسترسی داشته باشد. این اطلاعات به کارکنان خرده‌فروشی گیم در بریتانیا ارائه شده است.

به نظر می رسد نسخه بتای Call of Duty Black Ops 6 پس از 13 سپتامبر (3 سپتامبر) برای همه بازیکنان در دسترس خواهد بود. مشترکین Game Pass (Game Pass Ultimate، Game Pass PC و Game Pass Console) نیز قبل از سایر بازیکنان به نسخه بتای عمومی Call of Duty Black Ops 6 دسترسی خواهند داشت. این بازی به عنوان یک اثر فرست پارتی برای ایکس باکس، از روز اول عرضه در سرویس اشتراک Game Pass در دسترس خواهد بود.

اکتیویژن بازی Call of Duty Black Ops 6 را در تاریخ 4 نوامبر 1403 (25 اکتبر 2024) بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس منتشر خواهد کرد. Xbox Series S و PC نرم افزار دارند. این بازی در زمان عرضه دارای 16 نقشه چندنفره شامل 12 نقشه اصلی 6*6 بود. Call of Duty: Black Ops 6 دارای بخش زامبی های گرد است که شامل دو نقشه کاملاً جدید در هنگام راه اندازی خواهد بود.

اکتیویژن به طور کامل از بازی چند نفره Call of Duty Black Ops 6 در رویداد سالانه Call of Duty رونمایی خواهد کرد. این مراسم در تاریخ 7 شهریور (28 مرداد) برگزار می شود. بازیکنان برای تجربه تمام بخش‌های Black Ops 6، از جمله کمپین داستان، به یک اتصال اینترنتی ثابت نیاز دارند. زیرا این بازی بهترین کیفیت بصری را ارائه می دهد و در عین حال فضای ذخیره سازی کلی هارد دیسک سیستم Texture Streaming را کاهش می دهد. استفاده می کند.

بخوانید  پیوستن بازیگر سریال The Flight Attendant به فیلم مادام وب دنیای مرد عنکبوتی

زمان احتمالی برای انتشار نسخه بتا Call of Duty Black Ops 6

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر