پیوستن بازیگر سریال The Flight Attendant به فیلم مادام وب دنیای مرد عنکبوتی

فیلم Madame Web برای اکران در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) اکران شود و فیلم El Muerto به‌عنوان اولین فیلم ساخته شده براساس دنیای مارول با محوریت شخصیت لاتین، در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.



منبع

علاوه‌بر مامیت، داکوتا جانسون در نقش مادام وب، سیدنی سوئینی، اما رابرتس،‌ آدام اسکات، سلست اوکانر، ایزابلا مرسد و طاهر رحیم، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون برای حضور در فیلم Madame Web با سونی پیکچرز قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. منابع نزدیک به فیلم می‌گویند که به‌دلیل قدرت‌های ذهنی که مادام وب دارد، او قرار است اساسا در نقش نسخه دکتر استرنج دنیای سونی ظاهر شود. اس‌جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال Jessica Jones و دو قسمت از سریال The Defenders وظیفه کارگردانی فیلم Madame Web را بر عهده دارد.

زوسیا مامیت در سریال The Flight Attendant

به‌تازگی سونی پیکچرز بازیگر جدیدی را برای حضور در فیلم Madame Web با بازی داکوتا جانسون از دنیای مرد عنکبوتی استخدام کرده است.

وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space و نویسنده فیلمنامه فیلم Morbius، به‌همراه کرم سانگا بوده است. علاوه‌بر سریال مهماندار هواپیما، مامیت طی این سال‌ها در آثاری چون سریال Girls، فیلم The Kids Are All Right، فیلم Cherry، فیلم Spartan، فیلم Under the Silver Lake و سریال Tales of the City، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

بخوانید  درگاه های پلی استیشن و سوئیچ یک محصول انحصاری ایکس باکس ممکن است به طرز عجیبی فاش شده باشد
مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Madame Web رسما آغاز شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. زوسیا مامیت، بازیگر سریال The Flight Attendant جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم مادام وب از دنیای مرد عنکبوتی سونی پیوسته است. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش مامیت در فیلم Madame Web در دسترس نیست.