زمان شروع بازی Destiny 2 Spire Of The Watcher Dungeon

اگر قصد دارید یک تیم آتشین برای Spire of the Watcher بسازید، شایان ذکر است که اگر می‌خواهید به این فعالیت دسترسی داشته باشید، باید The Witch Queen Deluxe Edition یا یک Dungeon Key داشته باشید. Dungeon Keys را می توان با قیمت 2000 نقره خریداری کرد که برابر با 20 دلار است و همچنین Duality Dungeon را که اوایل امسال معرفی شد، باز می کند. برای اطلاعات بیشتر درباره Destiny 2، می‌توانید تریلر جدید Lightfall را که در The Game Awards نمایش داده شد، تماشا کنید، درباره نحوه عملکرد فعالیت جدید Heist Battlegrounds در Season of the Seraph بیشتر بدانید و ببینید چه چالش‌های فصلی را می‌توانید در این هفته ادامه دهید.

چندین ماه از اضافه شدن یک سیاهچال به Destiny 2 می گذرد، اما با پخش زنده Season of the Seraph، می توانید وسایل خود را برای یک فرود دیگر به محتوای PvP سطح بالا آماده کنید. در صورتی که موارد قبلی را از دست دادید، سیاه چال‌ها یک فعالیت در اواخر بازی برای تیم‌های آتش سه نفره هستند – یا اگر احساس شجاعت می‌کنید به تنهایی – و شامل تعدادی برخورد چالش‌برانگیز با دشمن، نبردهای رئیس‌ها و موارد دیگر و پازل‌هایی برای غلبه بر آن هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای Season of the Seraph، سیاه چال جدید Spire of the Watcher نام دارد. Bungie در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی می توانید از این فعالیت خاص انتظار داشته باشید سکوت کرده است، اما خبر خوب این است که پس از بازنشانی روزانه در 9 دسامبر راه اندازی می شود. طبق تیزر کوتاه، این سیاه چال در مریخ اتفاق می افتد و با خط داستانی فعلی پیوند می خورد، جایی که نگهبانان در جستجوی پناهگاه های سرافی که کلیدهای بازیابی راسپوتین گرممنظومه را نگه می دارند، به منظومه شمسی سفر می کنند.

بخوانید  پیشرفت بتای باز Skull And Bones تا زمان انتشار، نقشه راه تفصیلی برای سال اول ادامه خواهد داشت

مریخ از زمان غروب خورشید در چند سال پیش عمدتاً از چرخش خارج شده است و تنها باقیمانده از این مکان یک مرکز اجتماعی است که همچنین محل ساخت سلاح دستینی 2 است. ابزاری برای کسب درآمد، استخراج سلاح‌های افسانه‌ای Tex Mechanica و مجموعه‌ای را پیشنهاد کرده است. پس از تکمیل موفقیت آمیز این سیاه چال می توان زره های مشابه را به دست آورد.

زمان شروع بازی Destiny 2: Spire of the Watcher

  • 9:00 صبح (به وقت اقیانوس آرام)
  • ساعت 12 عصر به وقت شرقی
  • 5:00 بعد از ظهر BT
  • 4:00 صبح AET (10 دسامبر)