رونمایی و عرضه Resident Evil 9 احتمالاً به تعویق خواهد افتاد

گزارش جدیدی ادعا می کند که تاریخ انتشار Resident Evil 9 به تعویق افتاده است.

با توجه به اینکه نزدیک به سه سال از انتشار Resident Evil Village و انتشار شایعات در مورد قسمت بعدی می گذرد، طرفداران این مجموعه برای رونمایی زودهنگام آن هیجان زده هستند. اکنون، یک گزارش جدید ادعا می‌کند که برخلاف شایعاتی که تاکنون شنیده‌ایم، زمان رونمایی برای Resident Evil 9 ممکن است دورتر از حد انتظار باشد.

Dusk Golem، یکی از افشاگران معروف بازی‌های کپکام، به‌ویژه سری Resident Evil، در اوایل سال جاری گزارش داد که تاریخ انتشار Resident Evil 9 به عقب افتاده است تاریخ انتشار بازی صحت ندارد و کپکام قصد دارد آن را در می 2024 منتشر کند و در ژانویه 2025 عرضه شود.

راه حل به نظر می رسد که Dusk Galm دوباره نظر خود را در مورد این بازی تغییر داده است. این افشاگر در توییتر ادعا کرد که برنامه های داخلی Resident Evil 9 به تعویق افتاده است. Dusk Galm اعلام کرد که این بازی تابستان امسال معرفی نخواهد شد و کپکام انتشار آن را تا اواخر سال 2025 یا اوایل سال 2026 به تعویق انداخته است.

شایعات قبلی ادعا می‌کردند که Resident Evil 9 از سال 2018 در حال توسعه است و طولانی‌ترین بازی در این سری است. این پروژه همچنین دارای بیشترین بودجه برای ساخت یک بازی در تاریخ سری ترسناک Resident Evil است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل چهارم و پایانی سریال جک رایان