رایان رینولدز به شوخی می گوید که Deadpool و Wolverine دنباله ای نازک کاغذ هستند که ضریب هوشی شما را پایین می آورد

آخرین تریلر Deadpool and Wolverine یک کد QR را پنهان می کند که شامل هشداری از ستاره Ryan Reynolds در مورد انتظارات طرفداران از دنباله بسیار مورد انتظار است. رینولدز در حالت شوخی معمولی خود گفت که Deadpool و Wolverine چیزی بیش از یک دنباله نازک کاغذ نیستند که IQ شما را پایین می آورد. باید سرگرم کننده باشد و ضربان قلب شما را بالا ببرد، پس این چیزی است.

“ما بسیار هیجان زده هستیم که در 26 ژوئیه به شما ملحق می شویم، اما باید جدول را به درستی بچینیم. این فیلم به نازکی یک دنباله Battlefield Earth است. بیشتر ما قصد داریم با بیهوده مبارزه کنیم، با دیزنی دشمن ایجاد کنیم، به چند احمق بگوییم. شوخی کنید، چندتا شوخی به خرج من بکنید، با هزینه هیو زیاد شوخی کنید، و به طور کامل از سکانس پس از اجباری مارول دور شوید، که اگر هنوز متوجه نشده اید، باز هم تبلیغی برای آن نیست. رینولدز گفت: فیلم دیگری که همیشه با تبلیغ یک فیلم دیگر به پایان می رسد.

وی افزود: پس بنشینید، استراحت کنید، اجازه دهید ضریب هوشی خود را پایین بیاوریم و ضربان قلبتان را بالا ببریم، همانطور که به سرزمین رویایی پوچ سفر می کنیم، جایی که مردان و زنان بالغ با لباس تنگ راه می روند و طوری رفتار می کنند که انگار فریاد کمک فرهنگی نیست. “

در حالی که بسیاری از این بیانیه کاملاً خنده دار و احمقانه است، خطی که درباره Deadpool و Wolverine دنباله ای پس از اعتبار نداشتند قابل توجه است (اگر رینولدز در اینجا جدی بود). اکثر فیلم‌های مارول دارای یک سکانس پس از اعتبار است که فیلم بعدی مارول را پیش‌بینی می‌کند، اما به نظر می‌رسد که ددپول و ولورین به هر دلیلی این کار را نخواهند کرد. یا شاید رینولدز هم در مورد آن شوخی می کرد.

بخوانید  کارگردان Deadpool 3 قول می‌دهد که ورود به MCU خام و شنی باشد

ددپول و ولورین در 26 ژوئیه اکران می شوند و این تنها فیلم مارول در سال 2024 است. برخی از فیلم های آینده مارول برای سال 2025 عبارتند از: Captain America: Brave New World، Thunderbolts، و Fantastic Four.

در دیگر اخبار Deadpool و Wolverine، Fandango فروشنده بلیت اخیراً اعلام کرد که این فیلم رکوردهای فروش روز اول را شکست. به علاوه، ستاره های فیلم برای فروش آبجو با هم متحد شدند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر