راهنمای کاتالیست عجیب و غریب Destiny 2 Thorn – چگونه کاتالیست را دریافت کنیم و چه کاری انجام می دهد



اگر می خواهید یک سلاح قدرتمند و با کاربرد آسان را به عرصه PvP Destiny 2، یعنی Crucible بیاورید، اشتباه کردن با Thorn سخت است. توپ دستی بسیار عالی است زیرا به شدت ضربه می زند و حریفان را مسموم می کند و در طول زمان آسیب می زند. این فصل حتی بهتر است، به لطف یک کاتالیست عجیب و غریب جدید، می توانید برای سلاحی که آمار و توانایی های آن را بهبود می بخشد، درآمد کسب کنید. با این حال، شما باید کاتالیزور را پیدا کنید تا قفل آن را باز کنید و از Thorn حداکثر استفاده را ببرید.

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد Thorn Exotic Catalyst بدانید، نحوه دریافت آن، و مزایایی که پس از انجام آن به شما می دهد، آورده شده است.

چگونه کاتالیزور عجیب و غریب Thorn را بدست آوریم

مانند بسیاری دیگر از کاتالیست های عجیب و غریب، کاتالیزور تورن کاتالیستی نیست که بتوانید از طریق یک ماموریت یا ماموریت به دست آورید. بلکه لوت تصادفی است که با انجام بازی به دست می آید. می‌توانید آن را از طریق فعالیت‌های آیینی کسب کنید: ضربات، مسابقات Gambit یا مسابقات Crucible..

هیچ راه تضمینی برای بدست آوردن Thorn Catalyst وجود ندارد، به این معنی که برای بدست آوردن آن باید بجنگید. خبر خوب این است که می توانید آن را در طول هر یک از این سه رویداد دریافت کنید، بنابراین می توانید Thorn Catalyst را شکار کنید و در عین حال کارهای دیگری مانند بهبود شهرت Vanguard خود را انجام دهید.

بخوانید  بهتر است باب اودنکرک با ساول تماس بگیری حرف های دکتر را بعد از سکته قلبی به خاطر می آورد

کاری که کاتالیزور خار انجام می دهد

Thorn Exotic Catalyst به طور قابل توجهی عملکرد تفنگ را در بسیاری از مناطق بهبود می بخشد. اول، آمار Thorn را به هم می زند و افزایش قابل توجهی در برد و افزایش قابل قبولی در پایداری ایجاد می کند. دامنه 20 امتیاز افزایش می یابد و آن را به 69 می رساند و ثبات با افزایش 10 امتیازی به 65 می رسد.

اما چیزی که حتی بهتر از آن تغییر به ویژگی ذاتی تورن است. کشتن دشمن با Thorn یک Remnant ایجاد می کند، یک جن کوچک که می توانید جمع آوری کنید، که به طور خودکار مجله Thorn را دوباره پر می کند. همراه با Exotic Catalyst، کشتن یا جمع کردن یک باقیمانده همچنین به شما یک افزایش موقتی برای برد و پایداری و همچنین تحرک کلی شما می‌دهد. این بدان معنی است که Thorn هر چه تعداد کشتارهای بیشتری داشته باشید مؤثرتر می شود، علاوه بر مرگباری بالا به لطف توانایی های بارگذاری مجدد خودکار و آسیب عنصر مهمات آن در طول زمان.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر