رئیس فیفا: در حال توسعه یک بازی فوتبال جدید هستیم

رئیس فیفا رسما اعلام کرد که در حال همکاری با یک استودیوی جدید برای توسعه یک بازی فوتبال است. با توجه به شایعات متعدد، گمان می رود این استودیو 2K باشد.

آخرین تحولات جیانی اینفانتینورئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد که این سازمان با شرکای جدید برای توسعه یک “بازی الکترونیکی” همکاری می کند. این بازی جدید دارای برند فیفا خواهد بود که الکترونیک آرتز در سال 2022 از دست داد.

الکترونیک آرتز به مدت 30 سال روی سری فیفا کار کرده است و بازی های فوتبال در سطح جهانی را توسعه می دهد که در سراسر جهان محبوبیت داشته اند. اما از سال 2023، این شرکت نام فیفا را کنار گذاشت و به برند EA Sports FC روی آورد. جیانی اینفانتینو در بیانیه ای جسورانه گفت:

زمانی که بازیکنان یک بازی شبیه‌سازی فوتبال را انجام می‌دهند، نام فیفا را نمی‌توان به خاطر بسپارند برای بهترین ها باشید، پس برای بازی جدید فیفا آماده شوید.

جیانی اینفانتینو تایید کرد که فیفا در حال کار با شرکای جدید برای توسعه یک کیت جدید است. اما هیچ کس نمی داند کدام استودیو این بازی را خواهد ساخت. تاکنون رقابت چندانی در بازار شبیه سازهای فوتبال وجود ندارد.

پس از تغییر برند بازی، تقریبا اکثر مخاطبان از فیفا به EA Sports FC نقل مکان کردند. کونامی نیز با سری بازی های eFootball خود در این عرصه حضور دارد. اینفانتینو این عنوان را که هنوز معرفی نشده تمجید کرد و گفت که این عنوان “بهترین” خواهد بود. زیرا با هر کاری که در فیفا انجام می دهند سازگار خواهد بود.

بخوانید  سریال اکو و آگاتا: The Coven of Chaos در میان آثار 2023 مارول

آیا جهان به یک بازی جدید فوتبال نیاز دارد؟ آیا به جز EA Sports FC و eFootball فضایی برای یک تجارت جدید وجود دارد؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را در قسمت نظرات وب سایت با ما در میان بگذارید. همچنین برای جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر