در ایران نات کوین را در کیف پولم واریز و بخر!

صرافی محفظاتی در این مقاله به راه ها و روش های خرید و سپرده قانونی و مطمئن نات کوین در ایران می پردازد.

اگر از کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال هستید، غیرممکن است که چیزی در مورد ارز دیجیتال بحث برانگیز Notcoin نشنیده باشید. این ارز رمزنگاری شده که در تاریخ 27 می در صرافی های معتبر عرضه شده بود، اکنون به لطف تزریق قیمت خوب خود دوباره مورد توجه قرار گرفته است. در همان روزهای اولیه معرفی NatCoin، صرافی های معتبری مانند Binance، OKX و Bybit در چنین موضوعی پیشقدم شدند و پس از آن صرافی های معتبر دیگری مانند Kucoin، MEXC، Bitget (Bitget) و Gate (Gate.io) نیز به این موضوع پیوستند. گروه; اما متاسفانه موضوع تحریم های مالی مشکلات زیادی را برای کاربران ایرانی برای واریز نات کوین در صرافی و نقدینگی ایجاد کرده است به همین دلیل در این مقاله نگاهی به راه ها و روش های خرید و واریز قانونی و مطمئن خواهیم داشت. NatCoin در Let’s Go to Iran; پس با ما همراه باشید

مشکلات خرید و فروش NatCoin برای کاربران ایرانی

متأسفانه تعداد و آثار تحریم های مالی اعمال شده علیه ایران هر روز در حال افزایش است و دامنه تأثیرات آن به دنیای ارزهای دیجیتال نیز کشیده شده است. طبیعتا از آنجایی که کاربران ایرانی به حساب پی پال یا کارت اعتباری بین المللی دسترسی ندارند، در گام اول بدون واسطه نمی توانند ارز دیجیتال را از صرافی های خارجی خریداری کنند. این موضوع تنها به بحث خرید ارزهای رمزنگاری شده محدود نمی شود، بلکه بحث فروش ارزهای دیجیتال را نیز تحت تاثیر قرار داده است. البته اینکه ارزهای رمزنگاری شده معادل دلار را پس از فروش در کدام حساب بین المللی واریز کنیم، سوالی است که بسیاری از معامله گران پاسخی برای آن ندارند.

طبیعتاً مشکلات ذکر شده تنها اثرات عدم دسترسی به حساب‌های بین‌المللی را پوشش می‌دهد و خود تحریم‌ها به موضوعی در بحث دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. بسیاری از معامله گران ایرانی که در این بازار با هزاران دلال مشغول به کار بودند و به دلیل رعایت قوانین مالی بین المللی بورس در یک لحظه تمام سرمایه خود را از دست دادند! زیرا بورس حساب های آنها و دارایی های موجود در آنها را مسدود کرده است. یک مورد تلخ در صرافی Binance رخ داد. اکنون مشکل پیچیده NOT کریپتوکارنسی به این خلاصه می شود که بسیاری از ماینرهای ایرانی تجربه ای در انجام تراکنش های ارزهای دیجیتال ندارند و محدودیت های فعلی باعث سردرگمی بیشتر این دسته از کاربران شده است.

بخوانید  مقایسه شرکت های ارائه دهنده اینترنت ADSL و بهترین اینترنت پهن باند در ایران

به طور کلی نحوه فروش نات کوین های ارسالی به کیف پول Tonkeeper با وجود تحریم های مالی و تبدیل آنها به ارز کشور موضوعی است که با کمک صرافی های معتبر ایرانی مانند My Wallet Exchange حل شده و در حال حاضر مورد توجه ویژه قرار گرفته است. آن وجود ندارد.

مزایای تعویض کیف پول من

مهم نیست که می خواهید NatCoin بخرید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید یا بخواهید ارزهای دیجیتال خود را بفروشید و مبلغ را مستقیماً به حساب بانکی خود منتقل کنید در هر دو مورد، یک بورس اوراق بهادار ایرانی را انتخاب کنید که از نظر امکانات و عناصر با بورس های درجه یک بین المللی رقابت می کند و این یک بورس خواهد بود. انتخاب بسیار مناسب برای شما بورس ایران محفظاتی که از نظر امنیت جزو امن ترین صرافی های فعال دنیاست، یکی از صرافی های قدیمی ارزهای دیجیتال با چندین سال فعالیت است.

این صرافی از نظر تنوع ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده در بین 10 صرافی برتر جهانی قرار دارد و به دلیل حضور تیم مدیریتی پویا، جزو اولین صرافی هایی است که ارزهای دیجیتال جدید و روندهای بازار را فهرست می کند تا کاربران ایرانی نیز بتوانند از آن بهره مند شوند. از امکان پمپاژ قیمت های اولیه این ارزهای دیجیتال، در کنار معامله گران خارجی از دیگر ویژگی های این صرافی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن یک کیف پول اختصاصی امن
  • نسبت به سایر صرافی های ایرانی کارمزد کمی دریافت کنید
  • فراهم کردن بستری برای خرید ریال برای تمام ارزهای رمزپایه که ارزش دلاری دارند.
  • حضور یک تیم حرفه ای در بخش پشتیبانی و فعالیت این بخش به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته
  • از شفافیت بالا لذت ببرید و تمام آدرس‌ها و شعبه‌های گروه را برای مرجع شخصی در وب‌سایت فهرست کنید
بخوانید  فیلم چهار شگفت انگیز کهکشان خود را در رالف اینسون پیدا می کند

نحوه خرید NatCoin در صرافی کیف پول من

صرافی کیف پول من یکی از اولین صرافی هایی است که ارز دیجیتال NatCoin را از زمان من رصد کرده و آن را در 27 می در صرافی Binance فهرست کرده است. اگر رشد 292 درصدی قیمت در ارزش NatCoin در هفته گذشته شما را به خرید بیشتر NatCoin و کسب سود خوب از روند صعودی فعلی ترغیب کرده است، به وب سایت My Wallet Exchange مراجعه کنید و برای خود یک حساب ایجاد کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری، برای مبارزه با مسائل مالی مرتبط با پولشویی و مانند صرافی های معتبر بین المللی، باید مرحله احراز هویت حساب کاربری خود را تکمیل کنید که بیش از هر چیز به امنیت حساب کاربری شما کمک می کند. پس از احراز هویت، که حداکثر 15 دقیقه طول می کشد، باید حساب کاربری خود را با استفاده از کارت بانکی که نام آن با کارت تأیید شده در My Wallet یکی است، شارژ کنید.

پس از افزایش موجودی ریال کافی است در کیف پول خود وارد بخش بازار شده و ارز غیر رمزنگاری را انتخاب کنم. در نهایت، با انتخاب مقدار NatCoin مورد نظر، تراکنش را نهایی کنید. در این حالت، Natcoin ها بلافاصله در کیف پول حساب کاربری شما قرار می گیرند و می توانید آنها را به Tonekeeper یا کیف پول دیگری که Natcoin فعال است ارسال کنید.

آموزش واریز و فروش NatCoin در صرافی My Wallet

اگر شما از جمله ماینرهایی هستید که اطلاعات و دانش خاصی در مورد نحوه انتقال ارز دیجیتال به حساب کاربری خود در صرافی ندارید، این قسمت از مقاله برای شما مناسب است. به طور طبیعی، برای اینکه بتوانید نات کوین های خود را در صرافی کیف پول من بفروشید، باید یک حساب در این صرافی ارز دیجیتال داشته باشید. بنابراین در مرحله اول به وب سایت My Wallet بروید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید سپس مراحل احراز هویت را انجام دهید که فرآیند بسیار ساده ای است.

پس از احراز هویت، به رابط کاربری دسترسی پیدا کرده و از آیتم های پایین صفحه، گزینه مربوط به کیف پول را انتخاب کنید. در صفحه باز شده نوار جستجو برای تایپ نام ارز دیجیتال مورد نظر وجود دارد که باید عبارت NatCoin را در این کادر تایپ کنید. پس از جستجو و دیدن لوگوی NatCoin روی آن کلیک کرده و در منوی باز شده گزینه واریز را انتخاب کنید. حال در مرحله اول باید شبکه مورد نظر برای انتقال را انتخاب کنید و پس از انتخاب شبکه آدرس کیف پول مربوطه به شما نمایش داده می شود.

بخوانید  به روز رسانی می استارفیلد - GameSpot

در مرحله بعد، باید این آدرس را کپی کرده و آن را در جعبه گیرنده در کیف پول ToneKeeper خود وارد کنید. پس از انجام تراکنش در Tonkeeper، در همان صفحه سپرده در My Wallet، روی گزینه “ثبت درخواست سپرده” کلیک کنید. در این صورت فرم جدیدی برای شما آپلود می شود که در آن باید شماره سکه و TXID واریز شده را وارد کنید و در نهایت با ثبت درخواست واریز، نات کوین های شما در صرافی کیف پول من واریز شده و به راحتی می توانید آنها را بفروشید. به قیمت روز و مبلغ، رسید را به حساب بانکی شما واریز می کند.

محتوای پیشنهادی: یاد بگیرید که چگونه NatCoin را به یک آدرس اختصاصی با حداقل هزینه واریز کنید

کیف پول من؛ بهترین صرافی ایرانی برای خرید و فروش نت کوین

همانطور که در مقاله بالا مشاهده کردید، اگرچه موضوع تحریم دسترسی کاربران ایرانی را به بسیاری از بازارهای مالی بین المللی قطع کرده است. اما این مشکل در بازار ارزهای دیجیتال صدق نمی‌کند و با کمک صرافی‌های معتبر ایرانی مانند My Wallet Exchange، همچنان می‌توانید در زمان مناسب ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید تا سود خوبی کسب کنید. ناگفته نماند که My Wallet Exchange دارای جامع ترین وبلاگ آموزشی و خبری فارسی در ایران است و اگر به دنبال آموزش مقدماتی در زمینه اصطلاحات، تحلیل و ردیابی اخبار زنده دنیای ارزهای دیجیتال هستید، همین حالا به وب سایت مراجعه کنید. کیف پول من و از خدمات بی نظیر این گروه بهره مند شوید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر