خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل ️ | 1gamer

اگر می­خواهید فقط لول خود را در بازی بالا ببرید، بهتر است رنک بازی نکنید چرا که مود های غیر رنک، آسان­تر هستند. این امر خرید و استفاده از آیتم های موجود در این گونه بازی ها را به امری لازم تبدیل کرده است. اما به دلیل وجود محدودیت های فراوان، بسیاری از افراد نمی‌توانند آیتم های مورد نظر خود را شخصا خریداری نمایند. بتل رویال به صورت درگیری از راه دور و نزدیک در یک نقشه بزرگ است و تجهیزات را خودتان باید از داخل بازی جمع آوری کنید.

  • حالت‌های اصلی در این اثر Frontline ،Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy ،Gunfight ،Kill Confirmed ،Hardpoint و Free for All هستند.
  • بازی کالاف دیوتی، کارکترهای مختلفی دارد که تعداد آنها 8 تا است و هرکدام ویژگی‌ها و توانایی‌ های خاص خود را دارند.
  • بتل پس گرند فورس بازی کالاف دیوتی موبایل، یکی از انواع بتل پس‌های مخصوص این عنوان هیجان‌انگیز به شمار می‌آید که کاربردهای زیادی برای گیمرهای این بازی دارد.
  • مثلا می‌توانید با نصب پرک fmj، حتی از پشت دیوار به دشمن شلیک کنیدو تیرهایتان را از دیوارهای باریک عبور دهید.
  • خب برای خرید این بسته ها و امکانات نیاز به پرداخت دلاری داخل بازی دارید چون همه این بسته‌های ارائه شده دربازی، با خرید سی پی کالاف قابل تهیه هستند.
  • اما تجهیزات پیشرفته بازی فقط با خرید سی پی کالاف و خرج کردن آن قابل آنلاک شدن هستند!

سپس باید وارد بخش Reset Password شوید و ایمیلی که اکانت روی آن سیو شده است را وارد کنید. در ادامه، ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که با ورود به آن می‌توانید رمز اکانت را بازیابی کنید. هیجان انگیزترین بخش جدید این سیزن مربوط به اضافه شدن سوپراستارهای فوتبال است که به مناسبت جام جهانی امسال، به بازی آمده‌اند. همراه با بروزرسانی سیزن جدید، لوگوی مخصوص این رویداد هم به بازی اضافه شده.

بخوانید  قالب فلزی بتن دستگاه

بتل پس و بتل پس باندل کالاف دیوتی موبایل چیست؟

در این بخش، یک سری از چالش ها و ماموریت هایی وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید اسکین، لباس، افکت اسلحه و وسایل نقلیه دریافت کنید و کیفیت بازی خود را تا چندین برابر افزایش دهید. جهت خرید سی پی CP بازی کال اف دیوتی موبایل با بهترین قیمت و تحویل سریع می توانید از همین الان نسبت به ثبت سفارش خود در سایت موجو شاپ اقدام کنید. همانگونه که اکثر بازی های موبایل دارای یک یا چند واحد پولی میباشند، سازنده بازی کالاف دیوتی موبایل نیز یک واحد پولی به نام سی پی یا cod point جهت ارتقا و دریافت اسکین های متنوع، در نظر گرفته است. اگر به دنبال خرید سی پی ارزان هستید تاپ جم شاپ یهترین گزینه برای خرید ارزان ترین سی پی کالاف دیوتی است. که به صورت هفتگی و ماهانه در پیج اینستاگرام کالاف دیوتی نیز قرعه کشی دارد.

خرید 960 CP کالاف دیوتی موبایل

قابل ذکر است گاهی اوقات این مجله خبری یک گیمر‌ها با در دسترس قرار گرفتن نقشه‌های جدید در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند. یکی از بهترین حالت‌هایی که در بازی Call of Duty Mobile می‌توانید تجربه کنید، حالت 10vs10 است که فوق‌العاده هیجان‌انگیز بوده و می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه، ممکن است سی پی خریداری شده به حساب کاربری دیگری واریز شود.

چند روش برای پیدا کردن پلیرایدی در کالاف دیوتی موبایل وجود دارد؟

اما به تازگی کمپانی اکتیویژن نوعی جدید از بتل پس با نام گرند فورس را روانه بازار کرده است. اگر شما وارد منوی خرید بتل پس در کالاف دیوتی موبایل شوید، یک آیتم 30 روزه با نام گرند فورس را مشاهده کنید. آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که بتل پس گرند فورس دقیقا چیست؟ و یا اینکه اکانت آن برای شما چه کارکردی دارد؟ بدون شک هر یک از این موارد کاربردهای خاص خود را دارند.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر