جزیره مرده 2 بیش از 3 میلیون نسخه فروخته است

Dead Island 2 تا به امروز بیش از سه میلیون نسخه فروخته است. بیش از هفت میلیون بازیکن نیز آن را روی Game Pass امتحان کرده اند.

گروه Embriser در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که Dead Island 2 تاکنون بیش از سه میلیون نسخه فروخته است. بازی مورد بحث در 21 آوریل 2023 (1 مه 1402) منتشر شد و تا ماه مه حدود دو میلیون نسخه فروخته شد. Dead Island 2 نزدیک به یک دهه تاخیر داشته است و چندین بار توسعه دهندگان را تغییر داده است.

بازی Dead Island 2 نیز در 22 فوریه 2024 (3 مارس 1402) به GamePass اضافه شد و Embriser Group اکنون اعلام کرده است که بیش از هفت میلیون بازیکن این بازی را در سرویس اشتراک تجربه کرده اند که استودیو Dambuster در اوایل این ماه تخمین زده است. اگرچه دومین الحاقیه غیررایگان بازی به نام SoLA در حال حاضر در دسترس است، سازنده تایید کرد که طرفداران باید منتظر بروزرسانی های بیشتری در “ماه های آینده” باشند.

به‌روزرسانی‌های گفته شده ممکن است شامل Neighborhood Watch (یک حالت بقای شایعه شده با افزایش امواج دشمنان) و New Game Plus باشد که طرفداران از زمان انتشار بازی برای آن‌ها فریاد می‌زدند. هنوز مشخص نیست که آیا محتوای پولی جدید در دست ساخت است یا خیر. برای اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آخر این هفته چه فیلمی را باید دید؟ | از کودک متحرک آب و هوا تا برزخ