تولید فیلم بیوگرافی مایکل جکسون آغاز شده است

نظر شما در مورد کاربران یک گیمر در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

هنوز مشخص نیست چه کسی نقش سخت جکسون را بر عهده خواهد گرفت. استودیو لاینزگیت این فیلم را در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد کرد و با یک شرکت فیلمسازی دیگر برای توزیع و انتشار جهانی این فیلم زندگینامه‌ای که بنام مایکل نام دارد، شریک خواهد شد.

هنوز اطلاعات بیشتری از این اثر در دسترس نیست، اما ظاهرا آنتوان فوکوا، کارگردان 57 ساله آمریکایی که به خاطر خلق آثاری مانند Training Day و The Magnificent Seven شهرت دارد، زندگینامه جکسون را هدایت خواهد کرد. گراهام کینگتهیه کننده مشترک آثار بیوگرافی هیوود که اخیرا فیلم برنده اسکار را کارگردانی کرده است. حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) نیز حضور داشت که به عنوان تهیه کننده در مراحل تولید این پروژه حضور خواهد داشت.

پس از ماه ها شایعات و اخبار متفرقه، هالیوود ریپورتر بالاخره تایید کرد که استودیوی فیلمسازی لاینزگیت شروع به ساخت فیلم زندگینامه ای درباره مایکل جکسون، خواننده مشهور آمریکایی و یکی از نمادهای موسیقی مدرن کرده است.

آنتوان فوکوا در واکنش به انتشار این خبر در بیانیه ای از تمایل خود برای کارگردانی این پروژه خبر داد و گفت: موزیک ویدیوها اولین کار حرفه ای من هستند. من هنوز معتقدم که ترکیب فیلم و موسیقی نقش بسیار مهمی در شکل دادن به موقعیتی که امروز در آن قرار دارم ایفا می کند. برای من هنرمند دیگری با قدرت، جذابیت و سطح نبوغ و اجرای موسیقی جکسون وجود ندارد. فرصتی برای گفتن این داستان روی پرده بزرگ با موسیقی او برای من ضروری بود.”

بخوانید  10 بازی پرفروش نینتندو سوییچ در تمام دوران

در کنار کینگ، جان برنکا و جان مک‌کلین از بنیاد خانواده جکسون تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. به گفته منابع هالیوود ریپورتر، جان لوگان، فیلمنامه نویس معروف گلادیاتور، هوانورد و دو فیلم Skyfall و Spectre از سری جیمز باند، فیلمنامه نویس این اثر مورد انتظار خواهد بود.

آنتوان فوکوا، کارگردان بیوگرافی مایکل جکسون، پادشاه موسیقی پاپ.