همکاری سازندگان Destruction AllStars با استودیوی Rare در ساخت بازی Sea of ​​Thieves

بر اساس برخی گزارش‌ها، تیم Lucid Games در ابتدا مسئولیت توسعه ریبوت بازی Twisted Metal سونی را بر عهده داشت، اما این پروژه بعداً به Firesprite منتقل شد. این یکی از استودیوهای اختصاصی (انحصاری) پلی استیشن است.

Lucid Games Studio او در شهر لیورپول انگلیس از طریق وب سایت رسمی و شبکه های اجتماعی خود این موضوع را با استودیو تایید کرد Rare در Sea of ​​Thieves همکاری می کند. در این بیانیه آمده است: “حمایت از آنها در این ماجراجویی هیجان انگیز دزدان دریایی فوق العاده بوده است و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم این سفر افسانه ای ما را به کجا می برد.”

به عنوان یکی از شناخته شده ترین عناوین تیم، Destruction AllStars ابتدا به عنوان یک نسخه مستقل با قیمت تمام شده برای PS5 برنامه ریزی شد. سپس سونی تاریخ انتشار خود را به تعویق انداخت و اعلام شد که این بازی به مدت دو ماه برای اعضای پلی استیشن پلاس رایگان خواهد بود. تا اینکه بالاخره 20 دلار فروخته شد.

Lucid Games Studio، توسعه دهنده Destruction AllStars به عنوان یک تیم پشتیبانی استودیو اعلام کرد Rare در روند توسعه Sea of ​​Thieves شرکت خواهد کرد.

استودیوی Lucid Games در سال 2011 توسط یکی از مدیران ارشد Bizarre Creations تاسیس شد. در واقع این تیم پس از لغو Project Gotham Racing و Geometry Wars او توسط Activision، شرکت مادر Bizar Creation تشکیل شد.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت Lucid، این تیم اکنون از بازی محبوب Battle Royale و Apex Legends استودیوی Respawn و همچنین بازی ورزشی جدید Electronic Arts یعنی PGA Tour پشتیبانی می کند.

بخوانید  نظرسنجی جدید نشان می دهد که قمار چقدر در حال رشد است

اما این بازی با وجود عرضه بر روی PS Plus نتوانست مخاطبان خود را به خوبی پیدا کند. توسعه‌دهندگان Lucid Games حتی سعی کرده‌اند با طراحی درایورهای کنترل‌کننده مبتنی بر هوش مصنوعی، زمانی که مخالفان آنلاین کافی وجود ندارد، بازیکنان باقی‌مانده را در بازی نگه دارند. در هر صورت، باید دید نقش Lucid Games در توسعه Sea of ​​Thieves چقدر مهم است و آیا این افراد می توانند به ارائه آپدیت ها و DLC های بی نقص و موفق کمک کنند یا خیر.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

پوستر بازی Destruction AllStars