توسعه دهنده عنوان Xbox Game Pass می گوید که Xbox Game Pass به فروش آسیب می زند

“من همچنین فکر می کنم به فروش آسیب می رساند. زیرا بسیاری از مردم تلاش می کنند و سرمایه گذاری نمی کنند. اگر 10 دقیقه اول را دوست نداشته باشند؟ همین است. همچنین، اگر 10 دقیقه اول شگفت انگیز را انجام ندهید، شاید اینطور باشد. یک مشکل هم به نظر من [Game Pass] درست است. مورد علاقه من نیست. الگوی مورد علاقه من، قالب پریمیوم قدیمی است، که در آن ویدیوها، تصاویر بزرگ را به شما می فروشم و 30 دلار شما را کسب می کنم. و بعد از آن، باید تحویل بدهم. بعداً لازم نیست از شما پول بگیرم.»

بر اساس مصاحبه با بازی های ویدیویی ISهنگامی که پتی برای اولین بار Jumpship را تأسیس کرد، استودیو در ابتدا بازی را به Google Stadia (RIP) عرضه کرد، اما در نهایت با مایکروسافت همکاری کرد تا بازی خود را روی Xbox Game Pass عرضه کند.

این با آنچه قبلاً در مورد Xbox Game Pass گفته شده بود که به طور بالقوه به فروش برخی بازی‌ها آسیب می‌زند، همسو می‌شود. اما این هنوز توسعه دهندگان را از همکاری با مایکروسافت منع نکرده است. مایک رز، بنیانگذار No More Robots، به GameSpot گفت که بازی‌ها زمانی که در Game Pass بودند یا به‌تازگی آن را ترک می‌کردند، فروش بهتری داشتند، اما در همان زمان او همچنین «هیچ تغییری در فروش قبل یا بعد از آن» مشاهده نکرد. رز گفت بزرگترین مشکل فروش Xbox Game Pass این است که سخت است بگوییم اگر بازی روی Game Pass عرضه نشود، چند نسخه ممکن است در Xbox بفروشد.

بخوانید  بهترین بازی های تقویت حافظه

در این مصاحبه، پتی توضیح می‌دهد که معامله چقدر خوب بوده است، اما آنها همچنین فکر می‌کنند که ممکن است به فروش آنها لطمه زده باشد و گفت:

دینو پتی، یکی از بنیانگذاران Playdead و Jumpship، فاش کرد که Xbox Game Pass به فروش استودیو سامرویل لطمه زده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مایکروسافت، مقاله ما را در مورد عدم افزایش حقوق سالانه کارکنان مایکروسافت و اینکه چگونه مدیران سخت افزار ایکس باکس می خواهند بازیابی سریع ویندوز را به ارمغان بیاورند را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر