توسعه بازی جدید ممکن است از سوی سازندگان Hellblade آغاز شده باشد

به نظر می رسد که سازندگان Senua's Saga: Hellblade II در Studio Ninja Theory توسعه بازی بعدی خود را آغاز کرده اند.

پس از نزدیک به چهار سال انتظار، دنباله بازی تحسین شده Hellblade: Senua's Sacrifice، Senua's Saga: Hellblade II، امروز برای رایانه های شخصی و سری Xbox منتشر شد بسیاری از گیمرها این سوال را در ذهن خود دارند: آینده استودیو Ninja Theory چیست؟

در این زمینه هنوز هیچ اطلاعات رسمی نداریم اما در اوایل سال 2020 شاهد رونمایی از یک بازی تجربی ترسناک تولید شده توسط Ninja Theory با نام Project: Mara بودیم که از سال 2021 عرضه نشده است و برخی از طرفداران نگران تولید آن هستند. لغو خواهد شد. همچنین پس از تعطیلی چندین استودیو مانند Tango Gameworks و Arkin Austin، برخی از گیمرها نگران هستند که مایکروسافت استودیو Ninja Theory را به زودی تعطیل کند.

خوشبختانه به جز برش Windows Central Media اخیراً اعلام کرده است که با چندین منبع موثق صحبت کرده است و می تواند تأیید کند که نه تنها در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تعطیلی استودیوی Ninja Theory وجود ندارد، بلکه مایکروسافت برای ساخت پروژه جدید خود چراغ سبز نشان داده است، بنابراین به نظر می رسد وضعیت به همین شکل باشد. در حال حاضر برای این استودیو بریتانیایی خوب است و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

در حال حاضر مشخص نیست که استودیو Ninja Theory قصد دارد دنباله‌ای برای Senua's Saga: Hellblade II بسازد یا اینکه می‌خواهد یک بازی کاملاً جدید بسازد. فعلاً باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقی می افتد.

بخوانید  بهترین هدست Turtle Beach 110 دلار تخفیف دارد

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر