توسعه‌دهنده Baldur’s Gate 3 می‌گوید که بازی بعدی Excalibur نام دارد، هنوز نمی‌دانم چه چیزی است

Baldur’s Gate 3 یک موفقیت بزرگ بود و بسیاری از مردم در این فکر هستند که استودیو Larian در آینده چه خواهد کرد، اکنون که تایید شده است که Baldur’s Gate 4 نخواهد بود. در مصاحبه با Gamepression (از طریق PC GamerSwen Vincke، مدیر عامل Larian، گفت که بازی بعدی این شرکت Excalibur (که نام توله سگش نیز هست) نام خواهد داشت و هنوز خیلی زود است و بسیاری از تصمیمات کلیدی باقی مانده است.

او با خنده گفت: “ما در حال کار روی آن هستیم. اگر بسیار صادق باشیم، سعی می کنیم بفهمیم که چیست.” “ما ایده هایی داریم. ما تکه های کوچک زیادی داریم.”

در حال پخش: Baldur’s Gate 4 بعدی برای Larian نیست. چیزی بزرگتر در راه است

او افزود: “اگر کسی از لاریان در این مرحله به شما بگوید که بازی قرار است چگونه پیش برود، آنها دروغ می‌گویند. آنها نمی‌دانند زیرا ما در حال آزمایش یک سری چیزها هستیم.” ما ایده‌هایی داریم، اما یک شرکت تکراری هستیم. پس تکرار می‌کنیم. چیزهایی را امتحان می‌کنیم. آزمایش می‌کنیم.»

آنچه ما می دانیم این است که لاریان دروازه بالدر 4 را نخواهد ساخت، اگرچه وینکه تایید کرد که لاریان کار بر روی دروازه 4 بالدر (و DLC برای دروازه بالدر 3) را قبل از تعویض دنده آغاز کرده است.

وینکه می‌خواست چیز جدیدی خلق کند، تا حدی به این دلیل که دروازه Baldur متعلق به Hasbro است و او می‌خواست Larian به تنهایی راه‌اندازی کند.

“این به معنای واقعی کلمه دیگر برای ما نبود. من فکر می کنم یکی از مشکلات این است که مالکیت معنوی ما نیست. مال ما نیست. بدیهی است که همه این موفقیت ها توجه زیادی را به خود جلب می کند. اما “همیشه برای ما مهم بوده است که باشیم. توانستیم کار خودمان را انجام دهیم، استقلال لاریان را حفظ کنیم و با BG3 معجزه این بود که ما تنها ماندیم تا بتوانیم کارهای خودمان را انجام دهیم.”

فراتر از بازی بعدی Larian، Vincke حتی بیشتر فکر می کند و برنامه های بزرگی برای ایجاد یک “RPG بسیار بزرگ” دارد که تمام نسخه های قبلی Larian را “خوف” می کند. او گفت: “این یک هدف الهام بخش است. همین. نمی توانم بیشتر بگویم، زیرا باید در این واقعیت رویایی باقی بماند.”

بخوانید  نمایش پین هد در اولین تصاویر ریبوت فیلم Hellraiser

اگرچه لاریان بازی Baldur’s Gate 4 را نخواهد ساخت، Hasbro اعلام کرده است که می خواهد سری Baldur’s Gate را با تیم های دیگر گسترش دهد. هاسبرو قبلاً در مورد آینده Baldur’s Gate گفته بود: “ما وقت خود را صرف می کنیم و شریک مناسب، رویکرد مناسب و محصول مناسب را پیدا می کنیم.”

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر