تنها در تاریکی دوباره به تعویق افتاد


سازندگان Alone in the Dark تصمیم گرفتند بازی را به تعویق بیاندازند تا در تعطیلات کریسمس با شرایط کاری طاقت فرسا دست و پنجه نرم نکنند.

Pieces Interactive و THQ Nordic ابتدا تصمیم گرفتند بازی Alone in the Dark را در ماه ژانویه به تاخیر بیاندازند تا از تضاد آن با سایر بازی های بزرگ جلوگیری کنند، اما اکنون بازی با تاخیر دیگری مواجه شده است.

دلیل به تعویق افتادن بازی کرانچ در تعطیلات کریسمس اعلام شد

THQ Nordic در بیانیه‌ای اعلام کرد که Alone in the Dark در ماه مارس اکران می‌شود و این تاخیر برای جلوگیری از بحران تعطیلات کریسمس و اطمینان از انتشار آن در حالتی است که «نه تنها انتظارات را برآورده می‌کند، بلکه از آنها فراتر می‌رود. بودن.”

THQ Nordic در این بیانیه نوشت: “سال رو به پایان است و تعطیلات کریسمس به سرعت نزدیک می شود، اما به نظر می رسد امروز برای اعضای Pieces Interactive، سازنده بازی Alone in the Dark، چنین نیست.” بازی در تاریخ انتشار قبلی به جای شادی و شادی، دوره کریسمس را برای آنها پر از استرس می کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تاریخ انتشار جدیدی را برای این بازی تعیین کنیم: 1 آوریل 1403.

“سلامت اعضای گروه یک اولویت است و ما سعی می کنیم در طول تعطیلات کریسمس از انجام کارهای سنگین خودداری کنیم. علاوه بر این، THQ Nordic و Pieces Interactive تضمین می کنند که این بازی نه تنها انتظارات را برآورده می کند، بلکه از آنها فراتر می رود؛ مهمتر از همه با عملکرد خارق العاده. از بازیگرانی مانند دیوید هاربر و جودی کامر مثل دو شخصیت اصلی »

بخوانید  گری اولدمن به دنبال مأمورین سرکش در تریلر فصل ۳ سریال Slow Horses

بازی Alone in the Dark از 1 آوریل 1403 (20 مارس 2024) دارد سری ایکس باکس | Xbox Series S، پلی استیشن 5 و کامپیوتر ارائه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر